poniedziałek, 26 grudnia 2022

Zimowe plasterki - drugi zestaw

 I jak tam mijają te zimowe świąteczne dni? 😃

Mam nadzieję, że przyniosły Wam wszystko to, czego Wam potrzeba 💖🎄

How are these winter holidays? I hope they've brought everything that you need :)





Zapraszam na drugi plasterkowy zestaw, tym razem 10 sztuk. Pierwszy pokazałam >>tu.

Podobnie jak poprzednio, każdy plasterek jest ozdobiony z obu stron. I wszystkie obrazki pochodzą z >>tego zestawu ITD. Co prawda zestaw został zaprojektowany jako elementy kalendarza adwentowego, ale ja, kiedy tylko go zobaczyłam, widziałam te obrazeczki jako zawieszki na choinkę 😊

I'd like to present the second set of slices of wood. This consists of 10 pieces. I posted the first one  >>here. Like before I decoupaged both sides of each slice. All the pictures are from >>this set. Although these rice papers were designed to make an advent calendar, I saw these winter landscapes as Christmas tree decorations :)







Zdjęcia robiłam głównie przy sztucznym świetle; na cóż, zimą trudno złapać dobre naturalne światło... 

Tylko raz udało mi się wyskoczyć do ogródka, dosłownie na 10 minut - jeszcze wtedy był śnieg, więc udało się zrobić fotki w zimowym otoczeniu.

I mainly took the photos inside, with an artificial light source; well, it's hard to get nice natural light in winter... Only once I could go to my garden, it was merely 10 minutes; there was still some snow, so I could take photos in a nice winter scenery.










I mix zdjęć, trochę szczegółów i innych takich 😉

And a mix of photos, some details and the like ;)



















I na koniec krótki filmik - pokazuję jak obrazki wyglądały przed tym jak dodałam swoje malowane elementy.

And, finally, a short video clip - I'm presenting the pictures before I painted some of the backgrounds.



Dziękuję za to, że tu zaglądacie 😀 Pozdrawiam serdecznie! 💖

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie ozdoby:) Twoje są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te plasterki. Wspaniale je ozdobiłaś obrazkami retro. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne!!! na choince musiały wspaniale się prezentować, ale można je wykorzystać i do innych aranżacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Obrazki są prześliczne - na plasterkach drewnianych cudnie wyglądają. Podoba mi się efekt śnieżnych płateczków wkoło. Uściski Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku!. Zdrowia, pomyślności i ogromu miłości:)

      Usuń
  5. Jeżeli chodzi o dodawanie własnych elementów i ich domalowywanie, jesteś wielka!! Nikt tak chyba nie potrafi jak Ty. Świetnie to zrobiłaś. Kolejne plastry są super i świetnie wyglądają z tym sznurkiem a grafiki nic nie widać żebyś coś domalowywała !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite! Pomysł i wykonanie rewelacja! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNE !! Śliczne motywy, wspaniałe wykonanie!! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne plasterki Justynko. Wszystkiego dobrego na nadchodzący ROK.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne ozdoby. Lubię takie, są ciepłe, swojskie.
    W Nowym Roku życzę wszystkiego najlepszego, zdrowia i uśmiechu w każdy dzień.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...