niedziela, 12 lutego 2023

Winter Love Story

 Cześć 😀 Dziś chciałabym pokazać pudełeczko...

Hello, I'd like to present a box today...



Projekt wykonałam oczywiście w decoupage😀

Korzystałam z jednej z nowych kolekcji od ITD Collection - Winter Love Story.

Użyłam 2 papierów w formacie A3:

>>tutaj z młodą parą;

>>a ten kwiatowy.

I decoupaged the box of course :) I used one of the latest rice paper sets from ITD Collection - Winter Love Story.

I used two A3 sheets: >>with the couple>>and with flowers.












W środku specjalnie zostawiłam miejsce obok młodej pary...

Pomyślałam, że to byłoby świetne miejsce na imiona młodych...  Jeśli zajdzie potrzeba i będziemy potrzebowali prezentu na szybko, będę mogła je domalować 😉

Inside I left some space next to the couple - I think it would be a great place to add names of newlyweds. If we need a wedding gift, I'll be able to add the names quickly ;)









A tutaj możecie zobaczyć jak pudełko wyglądało w trakcie pracy... 

Here you can see some of my 'in-progress' photos...




A tak wygląda moje przenośne "studio fotograficzne" 😄

W zależności gdzie w domu mam najlepsze światło przenoszę swoje akcesoria... Tu akurat sesja była w pokoju Ewy...

Here you can see my portable 'studio' :D I can move my accessories easily -depending on where there's best light ... in this case I took the photos in my daughter's room.


Pozdrawiam serdecznie, dziękuję, że to zaglądacie! 💖

16 komentarzy:

  1. :))) Justynko, zacznę od studia fotograficznego. Super widzieć tło z innej perspektywy. Sama najczęściej fotografuję "modele" na krześle:)))
    Skrzyneczka piękna. Niesamowite te papiery. Bardzo mi się podobają. Ogrom pracy, ale efekt zapiera dech.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne pudełko , ja ze swoimi pracami też biegam po domu i szukam najlepszego zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam mały namiocik do robienia zdjć i lampy, ale nie jest to do końca dobre rozwiązanie, bo każda maleńka fałdka w tle wyglada jak pomięte prześcieradło :) skrzyneczka jest przepiekna, no ogólnie cudne robisz te rzeczy decu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kolejne pudełko!! jestem nim oczarowana:) ja zazwyczaj wychodzę na pole, tam jednak jest najlepsze światło;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Cudowne pudełko! Piękne, sama chciałabym takie dostać :) Jestem zachwycona twoją pracą, tworzysz cudowne rękodzieła! Co do studia fotograficznego, moje wygląda bardzo podobnie :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pudełeczko, świetna robota <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak dobre Studio Fotograficzne, dobre zdjęcia to jak nic połowa sukcesu. Fajnie widzieć Twoje studio z góry i całe. Co do skrzynki to jak wszystkie Twoje jest rewelacyjna. kropeczki muszą być koniecznie. Mam próbkę pudełeczek Twoich na żywo, są świetne!!, dopracowane w każdym calu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ilekroć oglądam Twoje prace, zachwycam się doborem kolorów pudełeczka do wybranego papieru. Widać talent artystki. Mnie nigdy nie udaje się tak wymieszać farby, by otrzymać porządany kolor. Pudełko jest zachwycające. Te pastele są obłędne a perfekcja wykonania niesamowita. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne pudelko, niesamowicie dopracowane. A te chlapania to taka wisienka na torcie - wyszło idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, pudełko zachwyca dosłownie wszystkim! Kolory, wykończenie perfekcja! Ja jak robię zdjęcia lalkom to czasami chodzę z nimi po całym domu :)).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne pudełeczko, cudne wykonanie. Dobry pomysł też z zostawieniem miejsca, to będzie idealny prezent <3

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawdziwe dzieło sztuki!!! Jest prześliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne to pudełko! Małe dzieło sztuki :) Ja też zdjęcia bardzo często robię w pokoju mojej córki :) Tu jest najlepsze światło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne pudełeczko. Środek pięknie wykończyłaś i jeszcze te przetarcia na zewnątrz bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ niesamowicie piękna praca!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...