niedziela, 19 lutego 2023

Zima jeszcze trwa

 Cześć 😀 Chciałabym pokazać jeden z moich najstarszych schomikowanych projektów...


Zakładki tworzyłam w zeszłym roku, na koniec zimy, i gdy je ukończyłam aura zdążyła się zmienić na wiosenną; wtedy uznałam, że ptaszki poczekają na następny sezon... 😉

Hello :) In today's post I'd like to present one of my oldest 'stashed away' projects. I decoupaged the bookmarks last year, it was the end of winter, and when I finished them the vibe in the air had already changed into something spring-like... and I decided the bookmarks would wait for another winter ;)

Co prawda teraz w powietrzu czasem wyczuwam nadchodzącą zmianę pory roku... ale są to jeszcze rzadkie momenty... jeszcze króluje zima...

Well, to be honest now in the air sometimes I can feel changes coming, the next season approaching... but these are rare moments... winter's still the queen...



Do ozdobienia zakładek użyłam ptaszków z małego zestawu papierów ryżowych >>tu, oraz (na drugą stronę zakładek) - arkusz A3 z >>gałązkami.

Tak zakładki wyglądały zanim je pomalowałam wedle własnego uznania 😉

To decoupage these bookmarks I used birds from a small set of rice papers (>>here), and some >>branches (the other side of the bookmarks).






















W przygotowaniu mam już prace wiosenne... 😊

Pozdrawiam, dziękuję, że tu jesteście! 

16 komentarzy:

  1. Przepiękne zimowe zakładki!! Śliczne motywy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, są obłędne! Śliczne!!
    Wspaniałe zdjęcia robisz, potrafisz uchwycić piękno swoich prac.
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię. Lubię ptaszki, zwłaszcza w takiej zimowej odsłonie a mój podziw bierze się stąd jak potrafisz świetnie uzupełnić brakujące części , tak jak by to była całość !!
    Piękne są te zakładki, choć jak wiesz nie w moim stylu, bo ja lubię takie całkiem płaskie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam do Ciebie przypadkiem i zostaję! Jesteś niezwykle utalentowana! Dawno żadne prace mnie tak nie zachwyciły! Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę przestać oglądać :) piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam podpatrywać Twoje prace decu. Są dokładne, pomysłowe i perfekcyjnie wykonane. jest na co popatrzeć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zakładki. Jeszcze w klimacie zimowym ale ja też jeszcze staram się pamiętać że to zima chociaż czasami czuje się już wiosnę :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne i zakładki i zdjęcia:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zakładki, uwielbiam takie klimatyczne zimowe arcydzieła ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne Justynko! Podziwiam.
    Wspaniale tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zakładki Justynko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne są te zakładki, ptaszki bardzo urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...