niedziela, 21 kwietnia 2024

Wiosenne bukiety

 Cześć!

Dziś post karteczkowy, z dużą ilością kwiatów...

Hello, today I'd like to show some cards, with lots of flowers...



Kartki przygotowałam z nowej kolekcji od ITD, wykorzystałam zestaw >>Spring Bouquet. Kartki pasują do koperty, nie potrzeba do nich pudełek 😉

Napisy wybrałam uniwersalne - kartki przeznaczę na loterię fantową w przedszkolu dzieci. Do każdej kartki dodam ręcznie wykonany brelok (pracuję nad nimi teraz, będą miały kwiaty z tej samej kolekcji).

I used one of the new scrap sets from ITD Collection  >>Spring Bouquet. The wishes say 'All the best' or something like this, they're universal; I'm going to donate these cards as prizes in a raffle that is going to be organised in my children's kindergarten. Now I'm working on key rings with flowers from the same collection and I'll add the key rings to the cards.











Układ każdej z nich nawiązuje luźno do mapki zaproponowanej przez >>Ulę, ale myślę, że ta poniżej najbardziej odzwierciedla układ w kwietniowej zabawie. Dopiero jak wykonałam kartki zorientowałam się, że tekst jest pod kółkiem, a nie w kółku 😂 Ula, mam nadzieję, że wybaczysz! 😉

Each composition is a loose interpretation of a map suggested by  >>Ula, and I think the one below reflects the original idea best. I realized the text should be under the circle (not inside) only after I finished making the cards. I'm sorry, Ula! I hope you'll forgive me ;)





Ach, ta pogoda... 

Miałam w planie pojechać do ogrodu botanicznego, ale dziś rano był mróz!... Jest tak zimno, że czuję się jak w lutym 😅

Całe szczęście na takie dni z gorszą aurą zawsze mam receptę - czyli rękodzieło! 😁 Mam rozpoczęte akwarelowe zakładki, dekupażowe zakładki, breloki, i kolejne kartki w kolejce. I oczywiście audiobooki... 

Doceniam te chwile, wtedy naprawdę czuję lekkość i szczęście 💗

Today it's so cold... that I feel as if February has come again, there was even a frost today in the morning. But I'm lucky - I've got my remedy for such unpleasant days - my crafts! I've started some watercolour bookmarks, decoupage bookmarks, key rings and some other cards waiting to be made. And there are my beloved audiobooks too... I really appreciate such moments.

Pozdrawiam serdecznie! / All the best!

14 komentarzy:

  1. Piękne kartki:) u nas sypał śnieg ale to jak w przysłowiu i zimno jest i troche lata już było;) oby do wiosny, tej cieplejszej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na cieplejsze dni, nie lubie takiej przeplatanki piękne kartki -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki Justynko. Ulka jest bardzo wyrozumiała i dopuszcza różne interpretacje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Takie proste kartki do koperty. Fajny jest ten nowy zestaw papierów. Super że te kartki są zrobione charytatywnie do przedszkola, jak to niewiele potrzeba żeby zrobić fajną kartkę. Jak znam życie i Ciebie to te breloki też będą rewelacyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie one wszystkie pasują do tej mapki :) Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te Twoje bukiety. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne Justynko. Świetny pomysł na fanty na loterię - kartka i brelok. Czy tylko Ty tworzysz fanty własnoręcznie, czy to ogólnie loteria z pracami hand made? W mojej szkole też organizujemy loterie fantowe, ale raczej z gotowcami - maskotki, figurki, książki itp.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) u nas loteria fantowa nie ma wytycznych, można przynieść mazaki, książki, drobne zabawki, itp. Ja wymyśliłam że przygotuję coś hand made. Nie mam pojęcia czy inni też przekażą coś z rękodzieła

      Usuń
  8. Jak pięknie, barwnie, kolorowo, oczom wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki na różne okazje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...