sobota, 13 kwietnia 2024

Magnesy - zestaw 3

 Cześć 😀 Dziś chciałabym pokazać kolejny zestaw magnesów, które przeznaczę na loterię fantową w przedszkolu moich dzieci.

Hello :) Today I'd like to present another set of magnets; I'll donate them to a raffle that is going to be organized at my children's kindergarten.


Dodatkowo pracuję także nad brelokami, które dołożę do moich "rękodzielniczych" paczek fantowych.

Additionally I'm working on some key chains that will be a part of my handicraft packets for the raffle.


Te magnesy przygotowałam z wzorami z >>zestawu Early Spring od ITD Collection.

I made these magnets with ITD Collection paper set >>Early Spring.










Wiosna jest cudowna...

Codziennie cieszę się, że widzę tyle zieleni wokół 😊

Na widok drzew obsypanych kwiatami uśmiecham się od ucha do ucha 😀 

-Zobaczcie, zobaczcie jakie piękne! Te kolory! Jak z bajki! - wołam do moich dzieci, sama rozentuzjazmowana jak przedszkolak 😂

...Zatrzymuję się przy pachnących bzach, przy kwitnących jabłoniach albo mirabelkach, delikatnie dotykam kwiatów, wdycham słodki zapach... Cieszę się każdą taką chwilą, bo wiem jak bardzo jest ulotna, bo wiem ile czekałam na ten czas 😉

Drobne rzeczy, a tak bardzo cieszą!

Spring is wonderful... I enjoy the greenery around me every day. When I see trees in full bloom I grin widely ;) 

-Look! Look at them! The colours! Like a fairy tale! - I cry to my children, I am as excited as a preschooler ;)

I stop when I see lilacs, or apple trees or mirabelle plums in bloom, I touch the flowers gently, I love the sweet smell... I enjoy each moment, because I know it's so ethereal... I and know how long I've been waiting for spring... These are such little things, but they're so beautiful, they give me so much joy...


Pozdrawiam serdecznie 💗

10 komentarzy:

  1. Takimi drobnymi rzeczami właśnie trzeba sie cieszyć, bo życie mija na czekaniu na te duże, które nie zawsze nadchodzą:) mnie też cieszy (choć i boli) wiosna i prace z nią związane. A magnesy zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne twoje prace, kocham też tę porę roku - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko, podziwiam magnesy. Są cudne i tak bardzo wiosenne, bo maluchy na nich widzę:)
    Pięknie tworzysz, a ja zawsze czekam na kolejne cuda.
    Mnie również cieszy każdy nowy wiosenny listek czy kwiatuszek. I cieszy mnie to, że dostrzegam te cudowności. Wydaję mi się, że kiedyś tak nie było. To znaczy, widziałam dużo piękna, ale czy czułam je aż tak silnie? Dzisiaj moją duszę " rozsadza" wrażliwość na wszelkie cuda. Jest mi z tym bardzo dobrze.
    Dobrze Cię znać i spotykać na "kartach" bloga. Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Jestem pod wrażeniem ich piękna i oryginalności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne magnesy!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudowności Justynko. Też bardzo cieszę się wiosną, choć kwiaty za szybko przekwitają i wszystko jest przyspieszone. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje magnesy zachwycaj i chwała Ci za to, że pójdą na cele charytatywne bo niewątpliwie taki jest cel a przedszkolu i loteria . Ale pomijając co na nich jest to Twoje ulubione kropki też są.
    Co do wiosny to super, że Cię cieszą takie drobiazgi jak kwitnące drzewa. Nie ukrywam że Twój optymizm jest zarażający !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne. Warto się cieszyć wiosną. Takie urocze magnesy mogą przedłużyć radość z tej pory roku. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...