poniedziałek, 29 kwietnia 2024

Breloczki - zestaw 5

 Hej! 😀 

Rozpoczyna się jeden z najpiękniejszych okresów roku - maj...  Uwielbiam ten czas, i najchętniej rozciągnęłabym go na co najmniej połowę roku 😉

Hello :) One of the most beautiful parts of the year is about to begin - May... I love this time and I'd love to have it stretched over at least a half of the year ;)


Dziś chciałabym pokazać dekupażowe maleństwa - zrobiłam 5 breloków i ozdabianie ich sprawiło mi mnóstwo frajdy 😀

Today I'd like to present some tiny decoupaged projects... Decorating these 5 key rings was really enjoyable :)


Do zrobienia breloczków użyłam arkuszy z mini wzorami (>>1 oraz >>2) z nowej kwiatowej kolekcji od ITD.

4 breloczki trafią na loterię fantową, o której pisałam w poprzednim poście.

I used two sheets of rice papers with new mini designs  (>>1 and >>2) from ITD Collection. I'll donate four of the key rings to the raffle in my kids' kindergarten (I mentioned it in my last post).















A tu krótkie video z mojego procesu tworzenia:
And here's a short video clip presenting some parts of my creative process:



Jakie macie majówkowe plany? 😀

Ja jestem w domu, odpoczywam... zajmę się paczkami nasion, które zgromadziłam.... będę cieszyć się ciepłem i zielenią... pojeżdżę na rowerze... i oczywiście będę tworzyć! 😊

Trzymajcie się!

8 komentarzy:

  1. Jak zwykle przepiękne prace pokazujesz nam Justynko:) cudne breloczki:) ja mam plany ogrodowe, ale cięższego kalibru, ale jak mów mój ślubny "nie miała baba kłopotu" to se robotę wymyślam;) udanej majówki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne małe maleństwa, udanej majówki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne breloczki Justynko. Nowi właściciele będą zadowoleni, bo są bardzo lekkie. Pozdrawiam milutko i życzę Wam udanej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne i takie wiosenne. Świetnie wyglądają z motylkowymi stemplami.
    Ja również odpoczywam. W przerwie tylko posieję co się da w ogrodzie warzywnym:)))
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Preciosísimos todos y mis planes en Mayo son tejer y costura, mucha costura. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne i oryginalne zawieszki. Na pewno przypadną do gustu właścicielom. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze maluchy :) Ja tez uwielbiam maj :) własnie wróciłam z tygodniowego pobytu nad morzem :) zawsze w maju jeżdzimy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...