czwartek, 4 maja 2017

Wiosna... w trochę ciemniejszych kolorach

Maj zaczynam od pokazania kompletu, są to dwa pojemniki.
W zeszłym roku trochę podobny zestaw powstał dla mojej mamy - jako prezent z okazji Dnia Mamy. Mojemu bratu i jego dziewczynie projekt spodobał się na tyle, że poprosili o wykonanie podobnego, ale w ciemniejszej kolorystyce.

 W dalszej części wpisu jest więcej zdjęć a także fotki pokazujące jak (znowu) nieładnie zachowała się sklejka po bejcowaniu...




Taki zestaw jest bardzo praktyczny :) przydaje się np. w przedpokoju na różne klucze, listy zakupów, karteczki, długopisy. Moja mama tak z niego korzysta i jest bardzo zadowolona, bo udało się znacznie ograniczyć rozgardiasz na kuchennym blacie ;)
 Pudełeczka nie są zbyt duże, ale nie są też miniaturowe.




Po nałożeniu bejcy (kolor palisander) wzdłuż łączeń wyszły takie brzydkie ślady po kleju... Na bejcę nałożyłam lakier a następnie pomieszałam farby akrylowe w odcieniach zbliżonych do bejcy i delikatnie nałożyłam je na te okropne paski. Dla porównania:
W trakcie pracy: Widać gdzie dokładnie był klej...
W trakcie pracy: Pudełeczka jeszcze przed wykończeniem - nie ma cieniowania, pasków, wyrównanych brzegów...

Po zakończeniu: Środek - już po "naprawach" i po lakierowaniu.

Oprócz bejcy użyłam farb kredowych, farb akrylowych, spękacza jednoskładnikowego i oczywiście kawałków serwetki. Całość - ze względu na charakter użytkowania - pokryta jest lakierem do blatów kuchennych 3V3.


Jestem całkiem zadowolona z tego projektu :)

Zgłaszam go na wyzwanie w:

Towarzystwo Dobrej Zabawy - temat: Wiosna z Alfonsem Muchą. Sądzę, że kolory, których użyłam nawiązują do wiosny oraz bezpośrednio do gamy kolorystycznej z prac tego artysty :)
Więcej szczegółów w TYM poście. A oto banerek:


Art Piaskownica - temat: motywy roślinno-kwiatowe.
Więcej szczegółów w TYM poście. A tu banerek:


22 komentarze:

  1. Komplet bardzo m i się podoba. Niestety bejca na łączeniach sklejki tak wychodzi, ale świetnie dałaś sobie z tym radę. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i stylowy. Bardzo mi się podoba. Kolejne fajne pomysły spod Twojej ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło cudnie :) motyw kwiatowy super, spękania boskie :) wielkie brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, te kolory
    Cudowne i eleganckie połączenie

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, nie poddałaś się klejowi ;) i doprowadziłaś do pięknego zakończenia! Bardzo ciepły i miły dla oka komplet, myślę, że będzie cieszył właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie kolorów. Ciemne wnętrze podkreśla kwiatowe motywy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne pojemniki, bardzo mi się podoba wyrazisty kolor wnętrza, który pięknie uwydatnia kompozycje kwiatową i spękania. Barwy ciepłe i miłe dla oka. Takie pojemniczki są w domu zawsze potrzebne, to praktyczne miejsce na różne przechowywanie różnych drobiazgów. Justynko, powodzenia w wyzwaniach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, dopracowane, dopieszczone :). Podoba mi się cały projekt,dobór kolorów i motywów, a także ta staranność wykończenia, na którą nie wszystkie dekupażystki zwracają uwagę. Efekt wart włożonego wysiłku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tę uwagę na temat wykończenia :) jest to coś, na co naprawdę zwracam uwagę; przykładam się do szczegółów. Cieszę się, że jest to widoczne :)

      Usuń
  9. Jest piękny, romantyczny kształt pojemniczków pięknie podkreślony wzorem i kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło bardzo elegancko :-) Motyw z serwetki ożywia całość, a jasne tło na zewnątrz sprawia, że praca nie jest przytłoczona ciemnym kolorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastycznie Ci wyszły te pojemniki! piękne kolory i dobrane do nich serwetki:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!
    Jakie piękne!
    Ps.Powodzenia w ArtWyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona.Pojemniki wyglądają niesamowicie!Motyw serwetki,spękania,kolor bejcy,wszystko współgra perfekcyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiekne kolorki, wspaniały zestaw, dziękuję za zabawę z TDZ, pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow!Podoba mi się cały projekt,dziękuję za zabawę z TDZ))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny wiosenny klimat! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne są:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe! Super jest kontrast między ciemnym środkiem, a delikatnym, kwiatowym frontem. :)Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie ukwiecone! Dziękuję za udział w moim wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...