niedziela, 10 grudnia 2017

Aniołki


Dziś... tak po prostu: aniołki :)
Więcej zdjęć w dalszej części wpisu.
To już ostatnie z moich gotowych ceramicznych prac. Kolejne 10 kg gliny wciąż na mnie czeka... i niestety jeszcze poczeka...

Miały być z tego dwa osobne posty, ale po prostu nie miałam czasu na publikację - mój mały Szkrab skończył 3 miesiące i wymaga coraz więcej uwagi :)
Mała dygresja: Kruszyna wymaga także coraz częstszej zmiany ubranek, bo jesteśmy na etapie intensywnego ślinienia się... ciuszki Ewuni są w ślinie, całe jej łapki, ja jestem w ślinie, i rękawy moich bluzek i każda część garderoby kogokolwiek kto weźmie ją na ręce :D zwykła codzienna czynność taka jak pranie nabiera zupełnie innego wymiaru przy małym bobasie; choć i tak nie powinnam narzekać - gorzej jak ubranka obrywają siusiu albo kupką ;)

Dziękuję za wszystkie Wasze odwiedziny i pozostawione komentarze :)
Miło mi powiedzieć, że projekt z Wieżą Eiffla z ostatniego posta - przybornik i zakładka - otrzymały wyróżnienie w postaci nagrody w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

Z tych dwóch jestem umiarkowanie zadowolona.


Uważam, że gdybym nałożyła inne szkliwa wyglądałyby lepiej :)


Z tych dwóch poniżej - w czerwonej sukience i w spodniach - jestem bardzo zadowolona.
Szczególnie ten w spodniach-ogrodniczkach mi się podoba.
Na pewno jeszcze kiedyś spróbuję zrobić takiego aniołka w spodniach :)




Tego aniołka w spodniach posyłam na wyzwanie w Szufladzie:
Szczegóły po kliknięciu w banerek:
http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-grudniowe.html
Aktualizacja:
Aniołek w spodniach został wyróżniony w wyzwaniu w Szufladzie - wyniki TUTAJ.

21 komentarzy:

  1. Świetne.Ten w spodenkach taki radosny a te w jasnych sukienkach też mają coś w sobie. Są takie ...eteryczne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioły to anioły... wszystkie są ważne i każdy musi być inny :)
    Nie martw się ślinieniem córeczki... wyrośnie z tego i innych rzeczy... jeszcze tylko jakieś 18 lat takiej mega troski, a później do końca życia :)
    Pozdrawiam Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNE!!!! Wszystkie - każdy ma w sobie to coś ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Anioł w ogrodniczkach - uroczy, ale wszystkie ogromnie mi się podobają! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne;)Masz talent! Ten w niebieskich ogrodniczkach przypadł mi do gustu najbardziej;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne anioły!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko, wszystkie Anioły mają swój niepowtarzalny urok:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne!! Ten w ogrodniczkach jest rewelacyjny( ja też z wykształcenia jestem ogrodniczką:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm... od czego zacząć.... :)
    Córeczka już taka duża, trzy miesiące, jeszcze chwila a będzie pół roku, rok...
    Nie pamiętam za bardzo jak to było z tym praniem, bo to, co mam obecnie teraz (8- 12 prań tygodniowo) zasłania mi wszystko.
    Gratuluję wyróżnienia! :)
    I tak... Anioł w ogrodniczkach zdecydowanie przypadł i mi do gustu, fajny jest.
    Trzymajcie się cieplutko, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne są te Anioły:))) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne i muszę przyznać, że zachwycił mnie właśnie ten w spodniach, ma jakiś taki łobuzerski wygląd :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe anioły! mnie również jakoś najbardziej zauroczył ten w ogrodniczkach właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anioł w ogrodniczkach jest świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniołek w spodniach jest niezwykle oryginalny. Taki trochę łobuziak z niego :)
    Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przewrotna interpretacja tematu, anioły zwykle kojarzą się z długimi sukniami, więc tym bardziej dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze Aniołeczki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  17. Te aniołki za każdym razem podobają mi się bardzo :) Jesteś wyjątkowo zdolna bo ja bym nie potrafiła takich cudów zrobić :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...