wtorek, 16 października 2018

Decoupage to nie tylko kwiatki

Decoupage to nie tylko kwiatki... ;)
Tym razem - pudełko z motorem.

Decoupage doesn't mean only flowers... ;)
This time - a box with a motorbike.





Pudełko zrobiłam dla mojego brata - było prezentem na jego urodziny.
Jest miłośnikiem motoryzacji, uwielbia zarówno auta jak i motory...
Z zawodu jest mechanikiem samochodowym :)

I made the box for my brother - it was a gift for his birthday.
He's both a car and motorbike lover.
He's a car mechanic by profession :)



Swoją drogą... nie jest to wspaniałe? Mieć swoją pasję i mieć wykształcenie w tym kierunku? :) Cieszę się, że mojemu bratu to się udało :)

By the way... isn't it wonderful? To have your passion and receive education connected with it? :) I'm glad - my brother is lucky to have both? :)

Ja bardzo chciałam kształcić się w kierunku artystycznym...
Przekonano mnie, że to nie jest praktyczne... że nie ma się po tym dobrej pracy... że się nie zarabia zbyt dużo... że lepiej mieć jakieś bardziej 'konkretne' wykształcenie... 

I wanted to have education connected with art...
But I was convinced that it isn't practical... that you don't have any nice job later... that you don't earn much... that it's better to have some 'definite' education... 




W środku włożyliśmy 2 paczki ulubionych żelek mojego brata :)

A co do środka... Coraz częściej gdy ozdabiam drewniane pudełka i korzystam z bejcy... wychodzą takie brzydkie ślady po kleju. Nie znoszę tego :( Niby takie nic... Ale nie umiem tego tak zostawić. Maskuję to cienką warstwą farby.

Inside we put 2 packages of my brother's favourite jellybeans :)
As for the inside... More and more often when I decorate wooden boxed and when I use wood stain... ugly marks made by glue appear. I hate it :( It seems to be nothing... But I can't leave it like that. I mask it with a thin layer of paint.



 Jeszcze kilka zdjęć:
And some more phots:




Dziękuję za Wasze odwiedziny :)
Thanks for all your visits :)

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i przydatne pudełeczko, Twój Brat pewnie zachwycony.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł z tą farbą, ja też nie lubię tych śladów po kleju. Pudełko idealnie dopracowane:-)
    Szkoda, że u nas w szkołach nie ma doradców zawodowych, którzy badając predyspozycje i talenty dzieci potrafiliby doradzić kierunek wykształcenia. Z perspektywy czasu uważam, że wybór zawodu w tak młodym wieku, gdy człowiek często sam nie wie, czego chce, a bywa pod presją oczekiwań i wymagań rodziców, to strasznie nietrafiony pomysł. Ja też stale mam poczucie, że nie poszłam właściwą ścieżką zawodową, choć i tak mam szczęście, bo lubię swoją pracę. Ale pasją to ona niestety nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w sedno. Bardzo ale to bardzo żałuję, że nikt taki, ani nikt inny, na przykład z najbliższego otoczenia, nie stanął wtedy na mojej drodze...

      Usuń
    2. Ach... też mam taką samą refleksję, tak jak napisałaś - z perspektywy czasu inaczej oceniam swoje decyzje; i widzę, że wybieranie kierunku kształcenia w takim wieku (jeszcze przed dwudziestką) to raczej niezbyt udany pomysł...

      Usuń
  3. Świetne!! Nie widziałam takiego pudełeczka ze ściąganym wieczkiem - jest super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pudełko kupiłam w Manufakturze Dobrych Klimatów (działają stacjonarnie w Łodzi, ale mają też sklep online) :)

      Usuń
  4. Super pudełeczko!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne klimatyczne pudełeczko. Ja ostatnio, środek tylko woskowałam a na dno wkładam filc lub piankę. Wygląda super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filc lub piankę też rozważam :) nawet ostatnio rozglądałam się w sklepach... pomysł chodzi mi po głowie, zobaczę co z tego wyjdzie ;)

      Usuń
  6. Niektórzy zostawiają takie brzydkie ślady po kleju i tego akurat nie lubię. Sukcesem jest ozdobić tak pudełko, by nikt nie miał nic do zarzucenia, ale to przychodzi z czasem, alo nie przychodzi :)
    I tu jest moment i miejsce na komplementy... W stosunku do Twoich prac. Brawo dla Twojej precyzji :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pudełko! Świetny motyw no i słynna droga 66. Twój brat ma rzeczywiscie szczęście, że to co robi zawodowo to również jest jego pasja. Myślę, że wiele osób wybrałoby dzisiaj inną drogę zawodową. Za młodo musimy podejmować ważne decyzje, często wpływa na nas otoczenie i tak to się toczy...Dzisiaj w szkolach są obowiązkowe zajęcia z doradztwa zawodowego by pomóc odkryć dzieciakom swoje pasje i talenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie zajęcia? :) To dobrze wiedzieć :) Pamiętam, że gdy chodziłam do szkoły to mogłam tylko pomarzyć o czymś takim... Decyzje podejmowaliśmy głównie w oparciu o to, co powiedzieli rówieśnicy lub rodzice.

      Usuń
  8. Piękny prezent przygotowałaś dla Brata!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne pudełko, cudnie skomponowane i perfekcyjnie wykonane, ale akurat u Ciebie to norma :-) Śliczną pracę stworzyłaś. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam kolejne twoje pudełeczko! Świetnie się prezentuje.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię decu i nie koniecznie z kwiatami. Piękna praca, idealnie perfekcyjna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko - bardzo lubię podziwiać prace w męskim stylu - mają wyjątkowy charakter - i Twoje pudełko jest tego pięknym dowodem. A co do wyboru wykształcenia wszyscy moi poprzedni komentujący mają rację - człowiek jest zbyt młody by ocenić co chce robić w życiu i czym zajmować się zawodowo. Ja kształciłam się w kierunku, którego prawdopodobnie nigdy nie wykorzystam na swojej drodze zawodowej - strata czasu i energii w naukę, która okaże się być zupełnie nieprzydatną - dobre doradztwo to skarb - super że teraz są takie zajęcia w szkołach :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię motory, szczególnie na obrazkach bo nie hałasują, kwiatki też lubię, nawet bardzo;-)
    Myślę, że mam artystyczną duszę, uwielbiam pisać, fotografować, "rękodzielić", kocham muzykę i książki - z tego wszystkiego wynika, że chyba powinnam kształcić się humanistycznie lub artystycznie, a zostałam matematykiem;-) Ale matematykę też lubię, jest uporządkowana i szalenie ciekawa, szczególnie jeżeli spojrzy się na nią z perspektywy nieszkolnej... Wniosek: chyba żaden doradca zawodowy nie wiedziałby co ze mną począć :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełko mi się podoba - ja zazwyczaj mam problem z tworzeniem prac dla mężczyzn... ;)
    Zgadzam się, że wybieranie ścieżki życiowej w młodym wieku jest bez sensu...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ekstra! Moi bracia z motorami tez sie lubuja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...