poniedziałek, 18 marca 2019

Mniejsza wiosna

Poprzednio była >>>Wielka Wiosna i wielka skrzynka z ptaszkami i wiosennymi kwiatami.
Dziś - pudełko mniejsze, ale nadal w takim klimacie :)


Wkrótce będzie dostępne na aukcji charytatywnej dla Zosi, tutaj na facebooku -->> https://www.facebook.com/wielochzosia/
W międzyczasie uruchomiłam dwie podstrony na blogu - >>>o blogu i o mnie oraz >>>sklepik - dostępne w menu na górze strony :) Zapraszam.
Poza tym na FB  z jakiegoś powodu mój Trzeci Pokój został uznany za "rozsiewacza spamu" i mam problem z udostępnianiem czegokolwiek...
Eh, jednak blog to jak na razie najbardziej niezawodne medium :)

Last time I showed >>>the great spring -a big box with birds and spring flowers.
Today - something smaller, but in the same climate :)
Soon it will be available in a charity auction for Zosia, here in Facebook >> https://www.facebook.com/wielochzosia/
In the meantime I added two pages in my blog >> about my blog and me and >>my little shop. Both are available at the top of the page in menu.
Besides Facebook for some reason treats my Third Room as "spammer" and now it's impossible for me to shary anything...
Well, blogs remain as one of the most reliable medium :)




Zapraszam do oglądania zdjęć.
Pracę posyłam do:

Zielonych kotów - szczegóły >>>tutaj.














24 komentarze:

  1. Una caja elegante y preciosa.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety wiele stron sklepowych/firmowych zostało uznanych za rozsiewaczy... pisz w tej sprawie do centrum pomocy fb... a pudełeczko śliczne :) powodzenia ze sklepikiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza praca! :) Podoba mi się ten kontrast ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzyneczka urocza i pełna życia - niemal słychać szczebiot tych ptaszków ☺ Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie
    Inka z DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w artystycznej działalności:-)
    Śliczna wiosna, bardzo realistyczna jak dla mnie bo u mnie w ogrodzie sikorki cały rok w gałązkach wiśni buszują, chociaż najwięcej radości sprawia mi to ich kolorowe buszowanie zimą. Pozdrawiam z wietrznej, chociaż już wiosennej Wielkopolski:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne pudełko, śliczności wykonałaś, cudne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna :) Większa wiosna bardziej była w moich kolorach, ale ta również cudnie się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko Twoje skrzyneczki zachwycają mnie od dawna. I ta wiosenna jest cudowna . Piękny motyw wybrałaś na wieczko. Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY i zyczę powodzenia .
    Pozdrawiam DT Anna

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko czy "wielka" czy "mała" każda Wiosna w Twoim wydaniu jest piękna i podziwiam za każdym razem :)). FB nie przejmuj się, wiele osób zgłasza podobne problemy chociaż mi w aktualnościach wyświetla się wszystko co wrzucasz :)). Przejrzałam dokładnie Twoje nowe podstrony i przyznam szczerze, że SUPER to ogarnęłaś i napisałaś :)) Miło było dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie (mój młodszy synek jest spod tego samego znaku zodiaku). Dzięki temu bliższa się nam - Czytelnikom stałaś :)). Sklepik świetnie opracowany i przemyślany!!!! Życzę powodzenia!!! Piękne prace!!! Ściskam mocno i miłego dnia życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie Justynko zawsze pięknie!!! Bez względu na rozmiar:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękną prace stworzyłaś! Pudełko prezentuje się pięknie! na pewno szybko znajdzie nabywcę i wspomoże Zosię! 💓
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna robótka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejna śliczna skrzyneczka, bardzo podoba mi się motyw na wieczku :)
    Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne te sikoreczki. Cudowne stworzyłaś pudełeczko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała skrzyneczka Justynko. Zachwycam się sikorkami, a tu jeszcze po otwarciu niespodzianka - kwiatuszek. Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne pudełko. Wnętrze ma też cudne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeurocze, wiosenne pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne, ptaszorki to jedno z najwspanialszych zwiastunów wiosny, szkoda, że coraz mniej ich.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hola Justyna, realmente maravillosa esta forma de recibir la primavera, preciosa te quedo la caja en estos tonos y motivo tan delicados, me ha encantado! El toque envejecido que le aplicas a tus trabajos es fantástico
    Un beso

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...