sobota, 19 marca 2022

Słoń czytający

Mój pierwszy stojak-słonik na smartfona.

 ...Czyli można powiedzieć... Pierwsze słonie za płoty 😉


Projekt mogłabym podsumować jako "Potrzeba matką wynalazku" - Potrzebowałam czegoś do trzymania telefonu na czas czytania ebooków.

Here's my first stand for a smartphone :) I wanted to make my own stand because I've been reading quite a lot of ebooks on my phone. 


Odkąd w naszej łódzkiej bibliotece dostępne są bezpłatne abonamenty na Legimi stałam się wielbicielką ebooków 😁

(A pomyśleć, że kiedyś uważałam, że ebooki nie są dla mnie! Teraz czytam książki na smartfonie jednocześnie z papierowymi - z papierowych nie umiałabym zrezygnować)

Podstawka zdecydowanie poprawia komfort czytania i ogólnie korzystania ze smartfona 😊

In the library of Łódź it's possible to borrow ebooks. Now I read both paper books and ebooks (I must say I used to think I would NEVER like ebooks :D) By the way... I would never stop reading traditional books!

Such a stand makes reading on my phone much more comfortable. 


Wszystko wymalowałam 100% ręcznie - wzór był bardzo "spontaniczny"... Zwykle przygotowuję 2-3 szkice przed malowaniem, ale tym razem pozwoliłam sobie popłynąć...

Starałam się, żeby słonik pasował do miejsca, gdzie będzie najczęściej stał (stół w naszej kuchnio-jadalni). 

Kolory dobrałam pod chustecznik, który pokazałam w >>tym poście

I designed and painted everything myself. It was quite a spontaneous project, I hadn't done any sketches (usually I prepare 2-3). I let myself flow...

I wanted the elephant to match the place where it would spend most time (the table in our living room with a kitchen area). I chose similiar colours to the tissue box cover (I posted it >>here).





A w trakcie sesji pojawiła się Ewunia... akurat to miejsce w tle to tylko JEJ miejsce (niech nikt nie próbuje zajmować tego krzesła! 😉😉)

During the photo session... my daughter came... :) the place in the background is hers - and ONLY HERS! (never try to sit on this chair! ;))


...To taka moja ucieczka... czytanie i rękodzieło.

Bardzo tego potrzebuję, szczególnie teraz...

It's my escape... reading and art. I need them so much!... especially now...

PS Kartki na aukcji charytatywnej dla Ukrainy sprzedane i już w rękach nowej właścicielki. Na pewno będę jeszcze pomagała w ten sposób, myślę, że przez wiele miesięcy taka pomoc będzie potrzebna. Choć tyle mogę zrobić....

Dziękuję, że tu do mnie zaglądacie! 💗

15 komentarzy:

  1. No Ewunia "zabrała" show choć słonik mnie tak zaskoczył że chyba sama go sobie poszukam:) Przepiękne prace:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda ten stojaczek, pięknie komponuje się z chustecznikiem, który swoją drogą też jest piękny ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że świetny pomysł. Sam słonik stanowi oryginalną ozdobę a do tego jakie zastosowanie funkcjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik, ale uśmiech Ewuni- jak słoneczko- to zawsze radość dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny komplet , Ewunia piękna dziewczynka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny komplecik!!
    Ja już od dawna kocham te słoniki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słonik "trzymadełko smartfona" jest śliczny Justynko.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kiedyś myślałam że ebooki nie są dla mnie ale teraz sobie bez nich życia nie wyobrażam. Mało tego nie czytam ich na smartfonie tylko zafundowałam sobie czytnik. Ale tak jak piszesz używam go tylko w podróżach a w domu tradycyjne książki papierowe, muszę takowe mieć .
    A słonik jako stojak jest obłędny !!! i pomalowałaś go extra!!. Ewcia tylko dodała mu uroku!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ozdobiłaś słonika. Lubię takie funkcjonalne i cieszące oko przydasie w domu. Uściski dla Ewuni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie ozdobiłaś stojaczek. Jest i ładny i funkcjonalny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Jaki fajny stojaczek z tego słonia! Bardzo ciekawy pomysł, inspirująca idea :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki słonik to fajna sprawa, a Twój wygląda ślicznie! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. ja z kolei uwielbiam słuchać audiobooki i robić nie tylko to co "lubię" bardzo wciągający nawyk, chociaż tradycyjne ksiązki, szczególnie przed snem są zawsze:) pięknie ozdobiłaś słonika, brawo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) I zainspirowałaś mnie- w moim abonamencie Legimi mam audiobooki, już spróbowałam pierwszy raz słuchania i spodobało mi się, pewnie będę częściej tak robić np podczas obowiązków domowych albo malowania:) pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...