niedziela, 4 września 2022

Lato jeszcze trwa

 Cześć... zapraszam na post z moim malowaniem i fotografiami... jeszcze w letnim klimacie. Dla niektórych początek września to początek jesieni. Dla mnie... październik to początek jesieni 😉 W każdy możliwy sposób próbuję wydłużyć lato 😄

Hello... Today I'm showing you some of my painting and some of my photos... still in a summer mood. For some people September means the beginning of autumn. For me... autumn starts in October ;) I make my summer longer in every possible way ;) ;)



Torba bawełniana (znacznie grubsza niż te, które zwykle pokazuję) - malowałam z dwóch stron. Oba wzory zaprojektowałam sama.

Here's a cotton bag (the material is much thicker than the ones I usually paint); I painted it on both sides. I came up with both designs myself.








A oto mój pierwszy ręcznie malowany T-shirt (inne malowane przeze mnie koszulki były dla mojej córeczki)... Kupiłam zwykłą białą koszulkę i pomalowałam ją farbami do tkanin. Zainspirował mnie ten >>pin.

Here's my first hand-painted T-shirt (I mean I've painted other T-shirts but they were all for my daughter). I bought a simple plain white T-shirt and I painted it with fabric paints. I was inspired by >>this pin







I jeszcze kilka fotek z Chorwacji...

Byliśmy tam na przełomie maja i czerwca.

Minęły ponad 2 miesiące... Gdy oglądam takie letnie kadry po przerwie... urok lata, urok tych miejsc zyskuje nawet więcej magii. Oglądam te zdjęcia z pewną nostalgią... Lato mija... ale dzięki zdjęciom wiem, że starałam się cieszyć każdą chwilą 😉

And some of the photos I took in Croatia... We were there at the end of May and in June. It's been more than two months now... When I see such photos after a break... the summer mood, the charm of the places... they have even more magic. I'm looking through the photos with some nostalgia... Summer is almost over... but thanks to the pictures I know I've tried to enjoy every moment.
















Dziękuję za wszystkie odwiedziny... Każde słowo wiele dla mnie znaczy 💗💗💗


13 komentarzy:

  1. Boskie malunki, cudowneee. :) Bluzka i torba po prostu zachwycają, do tego własne projekty, biję brawo. :) Zdjęcia też piękne, lubię na chwilę wchodzić w inny świat właśnie poprzez zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace Justynko. Dziękuję za możliwość wirtualnego zwiedzania. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak tak, zgadzam się z Toba, lato trzeba przedłużyć. Zresztą dopiero kończy się pod koniec września i rzeczywiście wtedy jest zwykle jesenniej bardziej niż pod koniec sierpnia :D Piękne prace, najbardziej wpadła mi w oko ta torba z ta dziewczynką. Wspaniale, że odwiedziliście Chorwacje, tak pięknie tam jest! :) Myślę że wypoczynek sie udał. Pozdrawiam burzowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace, piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba mnie tak nie zachwyciła jak ta koszulka jest cudowna, niepowtarzalna, jedno jest pewne - nikt takiej mieć nie będzie. Zdolniacha z Ciebie a malujesz cudnie. Zdjęcia z Chorwacji rewelacja, miło jest tak powspominać odpoczywaliście w pięknym miejscu, zresztą cała Chorwacja mi się podoba to magiczne miejsce!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności!! Masz talent!!! Chorwacja - piękny kraj . Może kiedyś jeszcze pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna torba a w koszulce własnoręcznie wykonanej pięknie wyglądasz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarówno t-shirt jak i torba piękne! Masz talent :) Zdjęcia z Chorwacji obejrzałam też z czystą przyjemnością. Byłam tam z mężem wiele lat temu i zakochała się w tym miejscu bez pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale sobie ciekawie naładowałas akumulatory, takie zachody słońca- marzenie :) Twoje malowidełka jak zwykle zachwycają, zwłaszcza na modelce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pęknie zaprojektowałaś :) Zarówno torba, jak i koszulka bardzo mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  11. I tym sposobem jesteś posiadaczką niezwykle oryginalnych rzeczy :)
    Marzy nam się Chorwacja. Może kiedyś wybierzemy się tam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie prace piękne. Koszulka wyszła rewelacyjnie :) Chorwacja...fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wciąż zachwycam się Twoim malowaniem, takim delikatnym i zwiewnym. Masz duszę małej wróżki! I przeogromną wewnętrzną radość... tak pięknie dobierasz kolory i malujesz rzeczywistość. Uściski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...