sobota, 10 września 2022

Akwarelowe dziewczyny

Hej! 😃 Kolejny raz chciałabym pokazać mini akwarelki - zakładeczki...
Każda z dziewczyną - stąd tytuł: akwarelowe dziewczyny.
Hello! Today I'd like to show some small watercolour bookmarks again... each one is with a girl, that's why the title of the post is 'watercolour girls.'




Mam nadzieję, że ta pierwsza wywołuje skojarzenie z Anią z Zielonego Wzgórza - bo właśnie ją miała przedstawiać 😀 przy okazji po raz kolejny polecę serial "Ania, nie Anna" (ang. Anne with an E) produkcji Netflixa - uwielbiam 💕
I hope that you think about 'Anne of the Green Gables' when you look at the first bookmark. It's Anne who inspired me to paint it. Again I'd like to recommend Netflix TV show 'Anne with an E - I love it!







Pozostałe dwie zakładki to moje interpretacje prac innych artystów - udało mi się znaleźć czas, by kolejny raz wziąć udział w #drawthisinyourstyle (dosłownie: narysuj to w swoim stylu) (pisałam o tym >>tutaj).
The other two bookmarks are my interpretations of other artists' pictures - I found some time to take part in #drawthisinyourstyle challenge (I mentioned it >>here).


Ogrodniczka to moja interpretacja pracy >>Karo. Oryginalna praca przedstawia dziewczynę z pęczkiem marchewek, ja w swojej zrobiłam koszyk z warzywami.
The gardener is my interpretation of >>Karo's artwork. The original picture depicts a girl with a bunch of carrots. In mine I decided to paint a basket with vegetables.









Tę ostatnią w myślach nazywam "Dziką Dziewczyną" 😉 ...A może to wróżka? 😃
Oryginalna ilustracja przedstawia chyba odrobinę bardziej nieśmiałą dziewczynę  Zobaczcie >>tutaj.
In my mind I call the last girl 'The Wild Girl' ;) or maybe it's a fairy? ;) the original picture depicts a girl who, I think, seems to be shyer. See her >>here.







Mam nadzieję wkrótce znów usiąść do akwareli. Kilka obrazków czeka na publikację. Teraz pracuję nad kilkoma ślubnymi kartkami, taki mi się zrobił ślubny wrzesień... 😉
I hope I'll be able to paint with watercolours again soon. There are some pictures waiting to be published. And now I'm working on some wedding cards, September has turned out to be full of weddings ;)

Dziękuje za każde słowo i odwiedziny! 💗
Thanks for all your visits and comments!

21 komentarzy:

  1. Śliczne zakładki Justynko, najbardziej spodobała mi się ta z Anią z Zielonego Wzgórza. Rude warkocze od razu skojarzyły mi się Anią. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności same, juz czekam z ciekawością na ślubny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko Ty wiesz że na punkcie zakładek mam niezłego świra, a już połączenie craftu z bielą to moje ulubione. Anią z Zielonego Wzgórza zaczytywałam się kiedyś , przyczytałam wszystkie tomy Ani jakie kiedykolwiek zostały napisane. A Twoimi akwarelkami zachwycam się od dawna więc oczywiście jestem na TAK, wszystkie Twoje zakładki są extra!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko śliczne , nawet nie umiałabym wybrać

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są te panienki ❤️ Też bardzo lubię serial Ania, nie Anna, szkoda że nie ma dalszych sezonów. Znam tą zabawę w rysowanie swoim stylem, ale tylko poprzez podkładanie prac innych, nie raz chciałam sama wziąć udział, ale jakoś do tej pory nie udało mi się 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycasz po raz kolejny! wszystkie zakładki są przepiękne:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne te obrazki! Nie mogę się napatrzeć! Ta dziewczynka ze słonecznikami szczególnie podbiła moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matulu jedyna, ależ one są piękne!!! Justynko nie wiem, jak już wyrazić zachwyt! Przepiękne są te dziewczyny! Zwłaszcza ta ze słonecznikami. Zresztą wszystkie!!!!
    Buziaki kochana! Idę jeszcze raz popatrzeć :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na Twoje wpisy Justynko zawsze z niecierpliwością, bo uwielbiam Twoje prace. Pięknie tworzysz! Te zakładki są cudne. Od razu wiedziałam, że to Ania:) wszystkie trzy dziewczyny piękne! Mistrzostwo!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne akwarelki! Piękne zakładki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zakładki :) Od razu widać ,że pierwsza to Ania :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię oglądać Twoje obrazki. Bardzo pobudzają wyobraźnię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. są piękne, a Anię kocham miłością wielką:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne akwarele :D Aż mnie natchnęłaś aby wrócić do malowania...
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piekne te akwarelowe dziewczyny, podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe pracę, pełne uroku i delikatności, choć dziewczyny mają chochliki w oczach. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham malarstwo, jestem pod wrażeniem. Wspaniałe zakładki, cudowna atmosfera, absolutne perełki. Moja ulubiona to ta pierwsza, ale wszystkie cudne. Jesteś mega utalentowana i ja naprawdę czuję magię z tych prac, przemiło to poczuć, dziękuję. Podtrawiam Cię bardzo serdecznie. :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny wyszły Ci fantastycznie:) Są zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są te dziewczynki. Podziwiam Twój talent. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...