poniedziałek, 31 października 2022

Radość wycinania

 Hej! 😀 Na koniec miesiąca prezentuję 6 kartek, które stworzyłam.... tak po prostu dla czystej radości pracy z papierem.

Hi! At the end of the month I'd like to post 6 cards which I made just for fun ;)



Przy każdej z nich pozwoliłam sobie popłynąć... wycinać i układać jak miałam ochotę, bez ograniczeń 😉

Łączy je to, że wszystkie mają papiery ITD Collection.

I let myself 'go with the flow' while I was creating the cards... I put the elements the way I felt - with no limits ;) They all have one thing in common - I made them with ITD Collection art products.


Pierwsze trzy w formacie DL to mix różnych elementów, m.in. kolekcji >>Herbalist, oraz >>motyli wyciętych z folii, i >>pergaminu z napisami .

The DL cards have different elements combined - for example the >>Herbalist collection and some >>butterflies and >>some translucent texts.












Kolejny zestaw 3 kartek to typowe bazy kwadratowe. Pracowałam głównie z kolekcją >>Ephemeral Moments.

I made the other three cards on square blanks, I made them mainly with >>Ephemeral Moments.











To tyle na dziś! Trzymajcie się 😀

That's all for today! Take care!

7 komentarzy:

  1. 🤔nie słyszysz tego jęku wydobywajacego się z moich ust, ale wierz mi słychać go, tworzysz od tak coś czego nigdy nie zrobię bo moja wyobraźnia kończy sie na hafcie..coś pięknego..😊🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się składa że bardzo lubię zarówno format DL jak i kwadratowy, więc dla mnie wszystkie Twoje kartki są rewelacyjne !! Przede wszystkim fajnie że mogłaś się przy nich odstresować i odpocząć. Fajnie nie się tak robi jak nic nie musisz a wszystko możesz!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace to czysta poezja, są zawsze tak zachwycające, że niezbyt wiem, jak to okazać. :) Każda jest cudem i każdą robisz całym sercem, ja się powtarzam, ale tak to widzę. Wielki talent, ale jeszcze większe serce przelane w sztukę. :))) Przytulam mocno. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy tworzymy coś z sercem, to jest to widoczne w naszych pracach. U Ciebie emanuje taka radość tworzenia, że nie sposób oderwać wzroku od Twoich prac. Brawo Justynko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale że podczas Twojej przyjemności tworzenia i zabawy z papierami powstały tak cudowne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne I bardzo ciekawe kartki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...