środa, 12 lipca 2023

Wiosenne magnesiki - zestaw 1

 Cześć 😀 Dziś znów zapraszam na "mały format" 😉

Tym razem magnesiki!

Tworzyłam je jeszcze wiosną, były częścią małych paczek z rękodziełem, które przygotowałam na loterię fantową w przedszkolu córki.

Hello! Today I'd like to post something in a... small format again ;) ;) This time they are handmade magnets. I made them in spring; they were prizes in a raffle in my daughter's kindergarten.




Kupiłam sklejkowe bazy, zdekupażowałam je i później dokleiłam z tyłu magnesy.

Wykorzystałam obrazki ITD Collection (arkusze >>tu i >>tu).

A magnesiki kupiłam w Drewlandii >>tutaj.

Ostatnio zaczęłam nagrywać swój proces twórczy... głównie po to, żeby publikować krótkie filmiki, tzw rolki, na Instagramie.

Ale skoro już mam ten materiał video... to dlaczego by go nie wykorzystać także tutaj? 😉

Dlatego na końcu postu jest filmik, w którym pokazuję - oczywiście w wersji mocno przyśpieszonej - jak powstały te magnesiki...

I bought plywood pieces, I decoupaged them and then glued magnets on their backs. I used ITD Collection pictures (rice papers are  >>here and >>here).

Recently I've been recording my creative process quite often... mainly because I want to post short video clips, so called reels, on Instagram. And... if I have this video material... why not use it here as well? So, below the gallery you can see a video clip presenting a - very fast of course - process of decorating the magnets.














Będę pewnie wrzucała kolejne filmiki 😉

Pozdrawiam serdecznie, fajnie, że tu jesteście! 💖

20 komentarzy:

  1. Cudowne Justynko! Nie mogę się napatrzeć. Dobrze, że wstawiłaś tutaj filmik, bo jeszcze nie mam konta na Instagramie. Obejrzałam z ciekawością. Podejrzałam trik z farbkami - gdy zraszasz je wodą, bo trochę przeschły - taki prosty, taki pomocny:)))
    Justynko, gdzie kupiłaś te magnesiki? Widziałam, że były na takim blistrze - fajne:)
    Dziękuję za wszystkie linki do sklepów - często korzystam z Twoich podpowiedzi.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, cieszę się, że video Ci się spodobało i do tego okazało się przydatne :) co do magnesików - kupiłam je przy okazji zakupów w Drewlandii. W wolnej chwili postaram się dodać link do treści postu :) pozdrawiam!!!

      Usuń
    2. Dziękuje Justynko za link do magnesików:)

      Usuń
  2. O!!! Dopiero teraz zauważyłam, że te filmy można obejrzeć bez logowania na Instagram.
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te Twoje magnesiki i z przyjemnością zobaczyłam filmik jak je tworzysz. Przy okazji dowiedziałam się czegoś nowego . Podziwiam Twoje wykończenie te stempelki i tapowanie gąbką różnych kolorów, jesteś Wielka w tym co tworzysz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Magnesiki i ja robię ale Twoje prezentują się wspaniale. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te maleństwa :) Dobrze, że swoje filmiki i na blogu umieszczasz. Mnie jakoś ostatnio Instagram denerwuje, choć mam tam konto... mchem chyba już zarośnięte :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne magnesiki :D Najbardziej podobają mi się te z zajączkami :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne magnesiki :D Najbardziej podobają mi się te z zajączkami :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko w decu nie masz sobie równych! Cuda tworzysz, a te małe formy szczególnie mnie zachwycają :). Przepiękne magnesiki, dopracowane w każdym calu. Z przyjemnością obejrzałam również filmik :). Masz kochana prawdziwy dar w łapkach :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...