czwartek, 14 września 2023

Kolorowe worki

 Cześć Wszystkim 😀

Dziś chciałabym pokazać worki, które pomalowałam z myślą o moich małych Przedszkolakach 😉


Hello everyone :) Today I'd like to post two bags. I painted them for my children - preschoolers :)


W tym roku Karolek zaczyna przedszkole, a Ewa zerówkę.

Te dwa bawełniane worki już od dawna czekały na jakieś malunki.

I doczekały się, pomalowałam je na końcu sierpnia.

This year my son starts kindergarten and my daughter starts her last year at kindergarten. These two cotton bags had been waiting for a long time to be painted...  and they finally got their pictures at the end of August.


Dla Ewuni wybrałam wzór z Barbie, dla Karolka wybrałam Pucia - bohatera książeczek dla dzieci.

Malowałam farbami do tkanin.

Na Instagramie dodam rolki z ujęciami z procesu malowania.

It's Barbie for Eve and it's Pucio (a character from children's books) for Karol. I used fabric paints. I'm going to post reels presenting the painting process in my Instagram feed.










Worki są już w użyciu w przedszkolu 😀

A tu jeszcze na koniec dorzucam moje pierwsze w życiu ATC - robiłam je na warsztatach z Kigą Bet w siedzibie ITD Collection. W zeszłą sobotę, 9 września, malowałyśmy tekturki akwarelami i temperami, a później komponowałyśmy ATC.


To wszystko na dziś!

Dziękuję, że tu jesteście 💖 Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Świetne worki a jeżeli chodzi o malowanie to nie masz sobie równych !! A dzieciaki szybko rosną , zwłaszcza cudze :-) a Twoje dzieci z takimi workami na pewno się nie zgubią.
    Powodzenia i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne prace, :) a Twoje przedszkolaki , ach buzia sama się uśmiecha :) Ewunia czy wróżka zębuszka Cię odwiedziła ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wróżka zębuszka była u Ewci już sześć razy :D

      Usuń
  3. Przepięknie pomalowałaś worki, są niepowtarzalne:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko namalowane i wszystko jasne co do kogo należy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ci wyrosły te pociechy! Śliczne woreczki, w dodatku zupełnie niepowtarzalne, nikt nie pomyli :). Ateciaki też cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega jesteś utalentowana, pracowita. :) Widać, że worki się podobają, co za uśmiechy. :) Nie dziwię się, bo są zachwycające, coś czuję, że nie jeden będzie chciał podobny. hehe Gratuluję pierwszych ATC, bardzo pięknie je wykonałaś. Pozdrawiam cieplutko, pięknego weekendu dla Was. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Very good and fun little bags, precious a d wonderful for.childrens use.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne worki, dzieci mają coś wyjątkowego i niepowtarzalnego. Miło widzieć je takie radosne. Cudne ATC, nie widać że robiłaś je pierwszy raz. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziaki! I te z workami, i te na workach:)))
    Justynko - worki cudne. Ewunia i Karolek piękni... tak radośnie Tobie pozują. Niech im się wiedzie w przedszkolu i zerówce:) Ja w tygodniu " "wpadam" do zerówki w naszej szkole na trzy godzinki. I chociaż to najbardziej absorbujące zajecie spośród moich zawodowych, uwielbiam je. W domu zasypuję rodzinkę anegdotkami od moich maluchów. Dzisiaj były takie: Mam Braciszka - urodził się z brzucha (Wikusia) i... W wakacje spadłam z huśtawki, rozbiłam głowę i mam teraz wszy. - Tu Lenka pokazała malutką bliznę na głowie ze śladami po szwach.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ten czas leci- Karolek dopiero co pojawił się na tym świecie, a już do przedszkola idzie ?! Przepiękne worki, podziwiam Twoje prace nieustannie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale duże te Twoje przedszkolaki !. Jestem w szoku bo niedawno pamiętam jak były maleńkie. no tak ja tu przecież już ponad rok jestem w tym blogowym świecie . To przecież szmat czasu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie prezentują się worki :) Pięknie narysowałaś na tych tekturkach kwiaty :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie prezentują się worki :) Pięknie namalowałaś kwiaty na tych tekturkach :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyglądają obrazki malowane na tkaninie. Kiedyś odważyłam się zrobić transfer na torbie i potem resztę pomalowała. Chyba wrócę aby spróbować zrobić taki obrazek ponownie ale na kolorowo. Cały czas u Ciebie piękne prac i jest co oglądać 😉 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne Dzieciaki, a worki bardzo piękne Justynko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...