piątek, 22 września 2023

Zimowy Velvet

 Hej 😀 Dziś chciałabym pokazać zimowe karteczki 😀

Dla wielu rękodzielników to już TEN czas - czas na tworzenie prac w grudniowym klimacie.


Tu poszalałam trochę z materiałami, poszłam trochę w kierunku mix media 😉

Hi :) Today I'd like to post some winter cards. Yes, for a lot of crafters it's THE time - the time to work on projects with December vibes ;) In these cards I went crazy with materials, it turned out to be a mixed-media project ;) 


Pracowałam na materiałach ITD Collection.

Rolę główną gra kolekcja scrapowa >>Velvet.

Dodałam wzory z szablonów >>1 , >>2 , >>3  za pomocą białej farby kredowej.

Wykorzystałam także folię termoton >>rosy gold oraz >>pistacjową do brzegów papieru. O tym jak ozdabiam papier folię termoton pisałam w >>tym tutorialu.

Użyłam także >>moich napisów (szósty zestaw).

Małe śnieżynki pochodzą od DpCraft >>tutaj. Pomalowałam je na biało.

I used ITC Collection materials. >>Velvet plays the main role here. I used stencils as well  >>1 , >>2 , >>3  (with white chalk paint). On the edges of the paper you can see termoton foil  >>rosy gold and >>pistachio . I presented how I decorate the edges in >>this tutorial.

I used my own texts. And I added >these wooden snowflakes













Już wkrótce pokażę więcej zimowych prac, aktualnie pracuję nad plasterkami drewna 😀

Dziękuję pięknie za wszystkie odwiedziny! Trzymajcie się!

Soon I'm going to post more winter artwork. Currently I'm working on slices of wood :) Thanks for all visits! Take care!

13 komentarzy:

  1. Fajne KARTKI STWORZYŁAŚ. Ani się obejrzymy a będzie je trzeba wysyłać. Wszystkie mają moją ulubioną formę to jest kwadrat lub DL. Są takie na bogato z tą grafiką , folią termoton i gwiazdkami. Brawo Ty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie błyszczą :) Zatęskniłam za świątecznym klimatem i za tym białym puchem za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki Justynko. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Oddają wspaniale zimowy klimat. Serdecznie pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowne kartki! Widać, że z duszą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudnie skomponowane i wykonane kartki!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne i bardzo oryginalne . Justynko zachwycasz swoimi pracami od dawna i tak jest i tym razem:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne, każda jest idealna!!!! Kocham zdjęcia dawnych lat, mają tak magiczny klimat, unikalny, są przepełnione historią. Kartki zapierają dech w piersiach, są bardzo klimatyczne. Kocham zimę, cudnie się poczułam. :))) Tworzysz prace z duszą!!!!! 
    Pięknego poniedziałku. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne, każda jest idealna!!!! Kocham zdjęcia dawnych lat, mają tak magiczny klimat, unikalny, są przepełnione historią. Kartki zapierają dech w piersiach, są bardzo klimatyczne. Kocham zimę, cudnie się poczułam. :))) Tworzysz prace z duszą!!!!! 
    Pięknego poniedziałku. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki i to złocenie robi wrażenie :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...