wtorek, 26 września 2023

Breloki - zestaw 4

 Cześć 😀

Dziś chciałabym pokazać breloki - to już czwarty zestaw. Pozostałe są >>tutaj.


Hello :) Today I'm presenting more key chains. It's the fourth set; the others are >>here.



Wszystkie wykonałam z papierami ITD Collection - w ich ofercie są papiery z malutkimi wzorami, które doskonale nadają się na takie małe projekty.

Skorzystałam między innymi z >>tego wzoru, i >>tego, a także >>tego.

Jedyne dodatki, które zastosowałam to farby kredowe i stempelki.

Bazy na breloki znalazłam na Allegro. Na końcu wpisu zapraszam na video.

I decoupaged all of them with ITD rice papers - in their shop you can find papers with tiny designs which fit for such small projects perfectly.

I used, among others,  >>this paper, and >>this one, and >>this one. I used chalk paints and stamps. I found the blank key chains on Allegro.

At the end of the post you can see a short video clip.















A tu na końcu zdjęcie zbiorcze wszystkich moich breloków, które stworzyłam w tamtym czasie (do późnej wiosny).

Część z nich została prezentami, część przeznaczyłam na różne cele - np. na zbiórkę pieniążków na nowy plac zabaw w przedszkolu córki (tak na marginesie impreza była bardzo udana, i zakupiono nowe sprzęty :)).

At the very end I'd like to show you a collective photo - all the key chains that I'd made at that time (until late spring). Some of them were gifts... And I gave some of them for an event at my daughter's kindergarten (they collected money to buy new playground facilities and the event was very successful by the way :))



To tyle na dziś! 

Dzięki, że tu jesteście! Trzymajcie się!

12 komentarzy:

  1. Śliczne breloczki Justynko, a najbardziej wdzięczny jest motyw kwiatowy. Brawo za wsparcie szczytnego celu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te breloczki, jeden jest mój i służy mi bardzo!! choć jak znam życie to pewnie go niedługo zgubię i uśmiechnę się o kolejny , bo w użytkowaniu są rewelacyjne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Wszystkie kształty i motywy na nich fajnie się prezentują. Serdecznie pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne breloczki, trudno byłoby wskazać najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie breloki bardzo ładnie się prezentują :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie breloki bardzo ładnie się prezentują :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne są wszystkie!! świetnie dobrane grafiki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie one są piękne! I takie romantyczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są śliczne i bardzo romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...