czwartek, 7 września 2023

Zakładkowe lato

 Cześć 😀

Wrzucam zakładeczki w letniej aurze, malowałam cienkopisem i akwarelami. Powstały w lipcu.

Na końcu wpisu zobaczycie krótkie video z malowania kotka. Na moim profilu na Instagramie będą też wkrótce inne filmiki.

...Swoją drogą, piękny mamy wrzesień, prawda? 😃

Hello :) I'm posting three bookmarks with summer vonibes. I painted all of them with a fineliner and watercolours. At the end of the post you can see a short video clip with the cat bookmark. I'm going to upload more video clips in my Instagram feed.


Ogólnie początek września jest dla mnie dość zwariowany 😉

Prawie nie mam czasu na tworzenie, ale wiem, że to się zmieni.

Ta z ptaszkiem to ilustracja mojego pomysłu. Ta z kotkiem też 😀

Ta ostania, z domem i dziewczyną w kapeluszu to moja interpretacja "książki na lato" - wybrałam "Francuskiego Ogrodnika" Santy Montefiore.

Generally the beginning of September is quite crazy for me ;) I hardly have time for crafting, but I know it'll change.

The bookmark with the bird - this one is my own idea. The one with the cat too :D The last one, with the house and the girl, is my interpretation of 'a book for the summer.' I chose 'The French Gardener' by Santa Montefiore.












Zostawiam i zakładeczki i lecę...

Trzymajcie się 💖

17 komentarzy:

  1. Śliczne zakładki Justyno. Moją faworytką jest ta z dziewczynką. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki, a " Francuski Ogrodnik " mnie zachwycił, jak i pozostałe książki tej Autorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pozytywne, wesołe zakładki w pięknych pastelowych kolorach :) 🖤

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności same, ptaszek wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze cudne te Twoje zakładki, wszystkie mi się podobają a co do września to kto to widział takie upały w tym miesiącu, może jest ktoś kto uwielbia ciepełko, ja niestety do nich nie należę. Akwarele nie mają dla Ciebie tajemnic !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, jakie śliczne! Moja faworytka tym razem to ta z ptaszkiem, podoba mi się w niej każdy szczegół! Tło cudne z tymi kółeczkami- bąbelkami :). Ale ta z kotkiem też przeurocza! A z dziewczynką - skojarzyła mi się z Anią z Zielonego Wzgórza. Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne Justynko! Twoje akwarelki to mini dzieła sztuki, są cudowne. Ja ćwiczę i nie wychodzi mi tak, jakbym chciała:)
    Od "Francuskiego ogrodnika" zaczęłam poznawać powieści Montefiore... i zawsze szukam w kolejnych tego klimatu, który czułam czytając wtedy tę powieść. Znajduję, ale tylko część:) Nie przeczytałam jeszcze wszystkich, ale lubię bardzo:) Serdecznie pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne!! podziwiam nieustannie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te obrazki na zakładkach mogłyby być ilustracjami w książeczkach dla dzieci - jakoś tak mi się od razu skojarzyło :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie zakładki bardzo ładnie się prezentują :D Najbardziej jednak spodobała mi się ta zakładka z kotem :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne te zakładki! Szczególnie ten kociak mnie urzekł :) A wrzesień rzeczywiście mamy cudowny! Wieczory cieplejsze niż latem- chwilo trwaj jak najdłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy kotek. Na niej widzę mojego kotka z którym chodzę na spacerki. On bardzo lubi buszować po trawie. Fajny filmik i wszystko widać jak tworzysz. Pozdrawiam Joasia ☺️

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie śliczne ale z ptaszkiem mnie rozczuliła :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wygląda zakładka z korkiem. Prawie jak mój Rafi na spacerku. Piękna zakładki. Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...