wtorek, 7 listopada 2023

Jesienne klimaty

 Cześć 😀

Słyszeliście hasło "jesieniara"? 😀 To taka "miłośniczka jesieni"... hmmm, to na pewno nie o mnie 😂

Jeśli jesień to tylko z dużą ilością słońca wśród kolorowych liści, i błękitnym niebem w tle 😉 Chłód, deszcz i szybko zapadające ciemności zdecydowanie nie należą do moich ulubionych klimatów.



Jedną z niewielu pozytywnych rzeczy kojarzących mi się z jesienią jest możliwość czytania więcej i częściej 😉 I dlatego dziś zapraszam na trzy jesienne zakładki...

Hello :) Autumn isn't my favourite season... In Polish teen slang there's even a word that refers to an autumn-lover ;) But it definitely wouldn't describe me. I like this season only with some blue sky and lots of sun. The cool, dark, rainy days definitely aren't my cup of tea.  I prefer spring or summer with their longer brighter days.


Ozdobiłam je nowymi papierami od ITD Collection. Każda zakładka jest dwustronna.

Wykorzystałam widoczki z >>tego mini zestawu oraz jesienne wzory z Autumn Love Story >>ten i >>ten.

Jesienne tła wzbogaciłam stemplami.

I decoupaged the bookmarks with new ITD Collection rice papers. Each bookmark has both sides decorated. I used  >>these pictures  and some autumn backgrounds from Autumn Love Story  >>this one and >>this one. I added some stamps to the background.























Dorzucam jeszcze kilka jesiennych ujęć - ze spacerów po mojej okolicy.

And here are some autumn photos - I took them while I was walking in my area.











A tu także filmik z procesu tworzenia jesiennych zakładek 😊 Trzymajcie się ciepło!

Here's a video clip presenting the process of making the bookmarks :) Take care!

12 komentarzy:

  1. Śliczne te Twoje zakładki. Szczególnie podoba mi się ta z pustą ławką przy drodze. Można ją interpretować na wiele różnych sposobów. Bardzo mi się podoba Twoja okolica, która wręcz zachęca do spacerów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesieniara... to ja:) Kocham tę porę roku najbardziej ze wszystkich. Dlatego "połknęłam" Twoje Justynko zakładki od razu:))) Są przepiękne! Czuję klimat cudownej jesieni - pięknej i nostalgicznej. Mój klimat.
    Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie jestem jesieniarą, tak w okolicach babiego lata kończą sie moje klimaty;) ale zakładki wyszły Ci genialnie!! a i okolicę masz śliczną, nic tylko korzystajcie z pięknych chwil:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudne jesienne zakładki :) Pozdrawionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Jak jesień, to najlepiej taka wrześniowa, gdy jest ciepło, słonecznie i kolorowo :) Aż chce się spacerować wśród piękna natury! Jesień listopadowa to szarość, mokrość, zimno i niestety ciemno. Zakładki niesamowite, cudownie wyglądają i ten ich vibe! Naprawdę bardzo piękne prace :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zakładki, takie nostalgiczne:) Zdecydowanie pasują do tej pory roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień jest piękna, nawet ta mglista i deszczowa...
    Zakładka z latarnią i ławką najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności!!! Po prostu małe dzieła sztuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity klimat jest na tych zakładkach. Małe dzieła sztuki! Cudnie je wykonalaś. Zdjęcia jesieni piękne ach te kolory ☺️

    OdpowiedzUsuń
  10. Za jesienią nie przepadam ale ta na zakładkach jest wspaniała. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...