wtorek, 31 października 2023

Cieszmy się drobiazgami

 Hej 😀

Dziś chciałabym pokazać ręcznie malowane pudełko...

Hello :) Today I'd like to show you a box that I painted myself...



Projekt wykonałam 100% sama - wzór wymyśliłam i namalowałam farbami kredowymi. Chciałam, żeby całość była dość minimalistyczna, niezbyt naładowana dodatkami i kolorami.

Filmik z procesu malowania pokażę na Instagramie.

Pudełko było prezentem-podziękowaniem... 😊

W środku jest prosty, uniwersalny przekaz - Enjoy the little things - czyli po prostu "Ciesz(my) się drobiazgami"... 

I choć widziałam już ten tekst wielokrotnie, i mógłby się wydawać banalny, jest w nim dużo prawdy... Cudownie jest docenić wszelkie małe dobre rzeczy wokół nas... 💖

The whole project is 100% mine ;) I came up with the idea of the main picture. I painted everything with chalk paints. I wanted the box to be quite minimalist, without too many colours or decorations.

I'm going to post a video clip presenting my creative process on Instagram.

The box was a thank-you gift... Inside there's a text - Enjoy the little things... And even though I've seen it more than a thousand times ;) I believe it is true and not banal at all. It REALLY IS great and wonderful to see and appreciate all these positive things around us :)












Wkrótce wrócę z jesiennymi i zimowymi projektami 😀 Tworzenie i kreatywne robótki - razem z książkami! - pomagają przy tych krótkich, ciemnych dniach...

Pozdrawiam serdecznie 💕

Soon I'll be back with some autumn and winter artwork :) Making art - and reading books! - really help survive these short dark days... ;)  All the best!






13 komentarzy:

  1. Cudowne pudełko - podziwiam niezmiernie jak je tworzysz i malujesz, dla mnie to coś nieosiągalnego:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem, gdy do Ciebie zaglądam Justynko, widzę cudowną pracę, zachwycam się. Jeszcze się nie zdarzyło, żebym tego nie czuła:) Skrzyneczka jest przecudna, wspaniały projekt i wykonanie. Popatrzę jeszcze... przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne to pudełeczko, szczęściara co je dostanie. Wszystkie Twoje prace są idealnie dopracowane i wykończone , gratuluję precyzji widać że nigdzie Ci się nie spieszy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełko:) Ta postać ma tak spokojny wyraz twarzy, że uspokajam się od samego patrzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełko 💙💙💙💙 Masz talent

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełeczko. Jesteś ogromnie zdolna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne pudełko, od dziewczyny emanuje taki spokój... Serdeczności Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały podarek , od serca, brawo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDOWNE pudełeczko!! Ślicznie malujesz!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale przyozdobione pudełko. Jestem pod ogromnym wrażeniem efektu końcowego. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pudełko! Idealne dla marzycielki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Osoba obdarowana na pewno będzie zadowolona. Pudełeczko jest piękne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pudełeczko, obrazek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...