sobota, 25 listopada 2023

Zimowe plasterki - zestaw piąty

 Cześć wszystkim 😀 Zapraszam dziś na zimowe plasterki!


Hello everyone! Today I'd like to present some winter wood slices ;)




Dekoracje zrobiłam z wzorami od ITD Collection.

Każda ozdoba ma obrazek z obu stron - z jednej jest kotek z >>tego arkusza, z drugiej wianek z >>tego arkusza.

Te obrazki są tak śliczne, że nic więcej im nie potrzeba - od siebie dodałam trochę białych kropek, podkreśliłam farbą drewnianą ramkę. Fragmenty procesu zobaczycie na filmiku poniżej.

I made the decorations with ITD Collection rice papers. The sides of each slice are decoupaged. On one side there's a cat  from >>this A4 sheet, on the other a wreath from >>this set. The pictures are so lovely that I felt they didn't need any 'boosters'. I just added a few dots with white paint and I brought out the natural wood frame by colouring it gently. You can see parts of the process in the video clip below.













A dziś odbyły się prowadzone przeze mnie karteczkowe warsztaty w siedzibie ITD Collection... 

O rety, jakie to były kreatywne, pozytywne 4 godziny 😀 Czuję się naładowana twórczą energią, takie wspólne robótkowanie to fantastyczne doświadczenie 💖


Dziękuję za wszystkie wizyty! 💗

Pozdrawiam serdecznie!

11 komentarzy:

  1. Woow! Te plasterki wyszły obłędnie. Podziwiam tak cudne prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko fajne te Twoje plasterki, ale fakt bez kropek to ty chyba żyć nie umiesz. A warsztaty wierzę że były super, pod Twoim okiem powstały na pewno piękne kartki. Cieszę się że miałaś z tego radochę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Justynko! Śliczne papiery wybrałaś.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne plasterki a ze względu na to że jestem kociarą, podobają mi się podwójnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. koteczki prześliczne, piękne wykonałaś zawieszki - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne papiery i super wykorzystane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne plasterki. Najbardziej podobają mi się te przedstawiające kotki. Kartki też wyszły uroczo. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne plasterki :) Warsztaty musiały być świetnym doświadczeniem! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...