wtorek, 5 grudnia 2023

Motyle i aniołki

 Cześć! Dziś będzie mała przerwa od tematów zimowych 😉

Chciałabym pokazać kilka kartek z aniołkami i z motylkami. 

Hi :) Today on my blog there's a break from winter vibes ;) I'd like to post some cards with angels and butterflies.

Trzy kartki aniołkowe mają grafiki zaprojektowane przeze mnie (pisałam o tym >>tutaj).

Mam ochotę zmalować więcej akwarelek, które pasowałyby do moich papierowych projektów... tylko czasu jakoś ciągle brak 😉

The three angel cards have pictures designed by me (I first presented them >>here). I feel like prepare more watercolour painting that I could use in my paper projects... but there's still not enough spare time ;)








A tutaj przestrzenna kwiatowa kartka w zestawie z pudełkiem...

And here's a 3D card with lots of flowers with a matching box...








Do wiosny zostało 105 dni... 😀

Do świąt odliczają moje dzieci... A ja wolę liczyć do wiosny 😆 Jakoś nie przepadam za świętami zimowymi - co roku coraz mniej - choć lubię związane z tym czasem światełka, ozdoby, piosenki, motywy zimowe w rękodziele. Tak po prostu mam 😉

Pozdrawiam serdecznie!

Do you know that there are 105 days left until spring? ;) My children are counting down days to Christmas... but I prefer counting down to spring :P I can't say I love winter holidyas - each year I like them less - however, I like all the lights, decorations, songs and crafts connected with the winter holiday season. Really... It's just the way I am ;)

10 komentarzy:

  1. Przepiękne, takie delikatne te karteczki!!!

    OdpowiedzUsuń

  2. Twoje kartki Justynko są piękne. Aniołki - cudownie wkomponowałaś, mają niezwykły urok. Kartka w pudełku - śliczna! Ja też odliczam do wiosny, bo zimę mogłabym przespać:))) U Ciebie dzisiaj wiosnę znalazłam. Dobrze, że już tylko 105 dni i przyjdzie:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki i piękne aniołki:) Ja też nie przepadam za zimą a te święta nie wiem czy mnie bardziej cieszą czy stresują:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne karteczki Justynko, a aniołki przecudne. Zima nie jest moją ulubioną porą roku, też z utęsknieniem czekam na ciepłą wiosnę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki, masz niesamowity zmysł estetyczny - chyba ciągle to powtarzam :D Szczególnie cudne są te z Twoimi własnymi projektami:)
    A co do świąt - mam tak samo jak Ty, też od jakiegoś czasu nie przepadam za świętami(to być może niepopularna opinia) i też odliczam do wiosny. Ozdoby, świąteczne dekoracje i świąteczne kolory lubię, ale tego czasu po prostu nie. Mam więc tak samo jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż fajna odmiana od klimatów świątecznych. Jak dla mnie to mogłoby już być po świętach. Tez nie lubię tych przygotowań, i nie stroję na tą okoliczność domu. To w końcu raptem 3 dni i doprawdy nie rozumiem o co tyle szumu. Te wszystkie jarmarki i inne dekoracje , piosenki itp. Prezenty lubię pakować ale nie koniecznie są mi do tego Święta. A Twoje kartki jak zwykle rewelacyjne !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle z przyjemnością oglądam Twoje kartki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kartki, szczególnie zachwyciły mnie te z Twoimi rysunkami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne prace, oby Ewunia po Tobie odziedziczyła talent :) Uwielbiam Święta / czego i Tobie życzę :)/ i czekam na nie cały rok :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...