sobota, 16 grudnia 2023

Serduszka choinkowe

 Cześć 😀 Dziś chciałabym pokazać kolejne dekoracje choinkowe, ale tym razem trochę bardziej nietypowe...


Uwielbiam kwiaty! I pomyślałam sobie... a dlaczego nie zrobić ozdób choinkowych z kwiatami? Dlaczego wszystko musi być takie zimowe?... Przecież chyba chodzi o to, żeby otaczać się tym, co sprawia nam radość? 😉😉

Hello :) Today I'd like to present some more winter tree decorations. But they're a bit unusual ;) I love flowers! So I thought... why not make some holiday decorations with flowers? Why does everything have to be so winter-like?... I feel... that the point is... to surround ourselves with things that we really enjoy... :)

Każde serduszko - a jest ich pięć - ozdobiłam z obu stron.

Wykorzystałam kolekcję >>Summer Love Story.

Dodałam stempelki...

I żeby ładnie się błyszczało >>złotą ,>>srebrną i >>różową złotą folię termoton na brzegach. Nakładałam ją za pomocą zwykłego kleju Magic.

Jeśli znajdę chwilę, podrzucę tu video.

I decoupaged both sides of each heart -  there are 5 pieces altoghether, so I made 10 pictures. I used  >>Summer Love Story. I added some stamps... and to make it sparkle a bit ;) some termoton foil (>>gold ,>>silver and  >>rosy gold) on the edges. I used the Magic glue to apply it. If I have a little free time, I'll upload a video.


















Chciałabym pokazać jak wyglądają na drzewku świątecznym... Ale jeszcze go nie mamy. Rozważamy czy znów mieć sztuczne drzewko czy jednak nie lepiej byłoby kupić żywą.

A jaką choinkę Wy macie? Prawdziwa czy sztuczna? 💚


I'd like to show you what they look like on a holiday tree. But we still don't have one. We're considering buying a natural, living tree. We usually have an artificial one. What about you? What kind of tree do you have?

Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Piękne prace:) Fajna opcja, szczególnie jeśli ktoś nie lubi zimy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zawieszki. I myślę, że mogą udekorować dom także na Wielkanoc, a więc można powiedzieć, że są uniwersalne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko my od lat tylko i wyłącznie sztuczną wystarczy, ze ogrzewamy dom drzewem. Twoje ozdoby są tak piękne , ze wszystkie choinki będą w niej wyglądać pięknie:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne! Justynko, ależ narobiłaś ostatnio tych pięknych ozdób choinkowych! Przejrzałam wcześniejsze posty, bo nie zawsze mam czas, żeby zaglądać na bieżąco i potem robię to hurtowo. Podziwiam Twoje pomysły, bo wymyślasz coraz to coś nowego. A Karolina słusznie zauważyła, że serduszka są uniwersalne, mogą zdobić dom w zasadzie przez cały rok. Serdeczności przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. choinkę zawsze mamy żywą, czasem kupujemy w doniczce i sadzimy potem w ogrodzie - wszystkie się przyjęły i mamy już ogromne srebrne świerki, wyższe od domu :). Ale zdarzało się też dwa razy wyciąć z naszego ogrodu daglezje, których było za dużo - wycinkę robiliśmy w grudniu, tak żeby wykorzystać drzewko jako choinkę w domu.

      Usuń
  5. Ja tam tradycjonalistka jestem. Lubię kwiaty i lubię motyla ale na Święta muszą być dekoracje świąteczne.
    Serduszka są świetne jak to u Ciebie !!
    A choinkę mam sztuczną od lat i ubraną na biało !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne! Pewnie, że nie muszą być tylko zimowe ozdoby na choince. Kilka lat temu w szkole ubraliśmy choinkę w szyte maskotki. Wyglądała rewelacyjnie. Oczywiście uszytki były wykonane przez dzieci. Miały sporo radochy, bo wisiały misie, kotki, slimaczki, ale też księżyce czy słońca.
    Ja ubieram naturalne drzewko. Przez wiele lat kupowaliśmy jodłę. W tym roku świerk, bo jodły nie mogliśmy dostać. Uważam, że jest bardziej eko niż sztuczna:) Po pierwsze - ze szkółki - na miejsce wyciętej sadzona jest kolejna, więc drzewek nie ubywa. Po świętach - opadłe igiełki zbieram i podsypuję pod inne iglaki w ogrodzie, gałązki łamiemy i podobnie podkładamy pod roślinki, które nie boja się zakwaszenia gleby. Sztuczna choinka dla mnie to wiele substancji chemicznych ulatujących do atmosfery podczas cyklu produkcyjnego i później, po wyrzuceniu, bo kiedyś i ona się zużyje.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace, mogą cieszyć oko cały rok :) U mnie też serduszka w tym roku na warsztacie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zawieszki Justynko. Aż chciałoby się zawiesić tę ze słonecznikiem, by przywołać słoneczko. Mam małą sztuczną choinkę, ale jeszcze nie wiem czy będę ubierać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ozdoby, takie kwiatowe motywy również mogą się znajdować na choince, a co;) A te motyle jakie urocze ❤️ U mnie w tym roku skromny cyprysik, ale również nieco ozdobiony i z lampkami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudne te serduszka!!! No u mnie niestety sztuczna, ale przynoszę z ogrodu kilka świeżych gałązek z ogrodu dla zapachu :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe serduszka, tylko podziwiać!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne serduszka mogą być dekoracją przez cały rok. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ozdoby! U mnie na choince też mam bombki z motywem kwiatowym, bo czemu nie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Precioso adornos, me encantan. FELIZ AÑO 2024 Y BESICOS.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...