niedziela, 10 grudnia 2023

Zimowe plasterki - zestaw szósty

 Cześć! 😀 Zapraszam dziś na szósty zestaw plasterków zimowych - tym razem z motywami ptaszków.


Hello :) Today I'd like to present my sixth set of wood slices. This time winter pictures with birds play the main role ;) 


Plasterki mają obrazek z jednej strony, z drugiej odbiłam wzory ze stempelków.

Zimowe motywy pochodzą z >>tego jednego arkusza A4 od ITD Collection. 

Obrazki podmalowałam farbami kredowymi, a całość oczywiście zabezpieczyłam lakierem. Filmik z fragmentami mojego procesu tworzenia możecie zobaczyć pod galerią.

The slices have pictures on one side. On the other there are designs made with stamps.

The winter pictures come from  >>this A4 rice paper sheet by ITD Collection. 

I added some backgrounds to the pictures with chalk paints. At the end I varnished everything of course. There's a video clip presenting some parts of the process - it's under the photo gallery.














A tu krótkie video... Może kogoś zainspiruję 😉


Pod poprzednim postem niektórzy napisali, że święta również nie należą do ich najulubieńszych okresów w roku... czuję ulgę, że nie tylko ja tak mam 😉 

Najchętniej spędziłabym ten ciemny, zimny czas w cieplutkim dresie, z książką, zajadając się naleśnikami (ogólnie to... nie przepadam za typowymi potrawami świątecznymi 😜).

A do wiosny zostało... 101 dni! 😄

Pozdrawiam 💗

10 komentarzy:

  1. Śliczne. Ptasie motywy są urzekające. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te delikatne ozdoby! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te zawieszki. Święta lubię ale przygotowania mnie przerażają bo zawsze bym chciała żeby było pięknie i jak marzenie a tak nie zawsze wychodzi. Piszę akurat o tym na blogu. Jednaj ozdoby kartki lubię robić na święta bo mają wyjątkowy urok. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne!! potrafisz wyczarować małe cudeńka. Podziwiam niezmiennie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię motyw ptaszków. Fajnie Ci wyszły te plasterki, będą super wyglądać na choince.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne!! Bardzo mi się podobają motywy z ptaszkami, zawsze mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne. Uwielbiam ptasie motywy. W tym roku kupiłam sobie nawet bombkę z sikorką modraszką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie prezentują się te ozdoby :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...