piątek, 12 stycznia 2024

Pudełko z sikorką

 Hej! 😀

Dziś chciałabym przedstawić pudełko z sikorką dwubarwną. Pudełko było świątecznym prezentem, w środku umieściłam upieczone w domu maślane ciasteczka 😋

A do tego - poniżej w poście - zobaczycie, co wystawiłam w tym roku dla WOŚP 💗

Hello :) Today I'd like to present a box with a tufted titmouse. The box was a Christmas gift. I put my homemade butter cookies inside :) And in this post - below - you'll see what I've put up for auctions for the biggest chairty event in my country.


W następnym poście zapraszam na moje książkowe podsumowanie 2023 roku.

In my next post I'll present my book summary of 2023.


Do ozdobienia pudełka wykorzystałam papiery ITD Collection.

Obrazek z sikorką można znaleźć w >>tym zestawie.

A pozostałe zimowe wzory >>tutaj , >>tutaj ,  >>tutaj.

I used ITD Collection rice papers to decoupage the box. The tufted titmouse is >>this set. The other winter designs are  >>here,  >>here,  >>here.















A tutaj moje aukcje dla WOŚP.

Łącznie są 4, a każda to zestaw.

Linki do aukcji są tutaj:

Zakładki i brelok, zestaw 1: >>1   

Zakładki i brelok, zestaw 2: >>2  

Zakładki, brelok, podstawka- zestaw 3:  >>3

 świeczniki: >>4


Pozdrawiam serdecznie! 💖

13 komentarzy:

  1. Pudełeczko extra, tylko Ty takie potrafisz zrobić . Na aukcje WOŚP też super zestawy wystawiłaś, Na pewno znajdą swoich nabywców.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To pudełko jest wspaniałe. Piękne z zewnątrz i od środka:) Śliczne papiery.
    Cudowne rzeczy wystawiłaś na licytacje dla WOŚP.
    Serdecznie pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. La caja es preciosas, haces cosas muy bonitas. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełeczko! Bardzo mi się podoba, że tak starannie dekorujesz też wnętrze :). Trzymam kciuki za dobry wynik na aukcjach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełko, szczególnie podoba mi się w środku. Zakładki na aukcje są super ale mnie najbardziej urzekły świeczniki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełko :) I reszta prac też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pięknego!! jak zwykle zachwycasz swoimi pracami :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje decu, jest niepowtarzalne i śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu cuuudne!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie przecudowne pudełko, a jakie ma piękne wnętrze ♥️

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie prezentuje się to pudełko :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...