niedziela, 7 stycznia 2024

Zimowe plasterki - zestaw siódmy

 Hej 😀 Nowy rok rozpoczynam zestawem plasterków.


Naprawdę lubię je robić! Te trafiły do mojej Mamy, która poprosiła mnie o komplet, gdy zobaczyła moje zeszłoroczne plastry.

Hello :) I'd like to start the new year with some wood slices. I really like decorating them! I gave these these ones to my Mum. She asked me to make some slices for her after she'd seen my previous sets.


Zima podoba mi się właśnie taka - w bajkowym, obrazkowym wydaniu. Ta za oknem, którą teraz mam - aktualnie szara, z lekkim mrozem - odpowiada mi mniej 😉

I like such winter most - in pictures, with some fairy-tale vibes. The one that is outside here at the moment - grey, with little frost - well... I can't say I like it ;)


Każdy plasterek jest ozdobiony dwustronnie.

Wykorzystałam obrazki z "Vintage Advent Calendar" od Itd Collection - uważam, że są na tyle uniwersalne, że mogą nie tylko znaleźć się w kalendarzu adwentowym 😉

Obrazki pochodzą z arkuszy A3 >>1 , >>2 , >>3.


I decoupaged both sides of each slice. I used pictures from 'Vintage Advent Calendar' by Itd Collection. I believe the pictures are versatile and don't necessarily have to be used only in a calendar ;)

You can find the pictures in A3 rice paper sheets >>1 , >>2 , >>3.

















Zostawiam video z procesu tworzenia, może kogoś zainspiruję 😉




A do wiosny zostały... 73 dni! 😀

Pozdrawiam serdecznie!

11 komentarzy:

  1. Piekne prace, u mnie dzisiaj zawitała zima , może nie taka jak na obrazkach, ale namiastka już jest - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne Justynko. W tym roku ubierając choinkę nie powiesiłam wszystkich ozdób, które miałam. Dużo zostało. wpadłam wtedy na pomysł, aby za rok ubrać dodatkowe małe drzewko właśnie w drewienka:)
    Twoje prace zawsze mnie inspirują. Zdjęcia przecudne. Pięknie tworzysz.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne plasterki, zupełnie w moim guście, te kolory, styl, no cudo ♥️ Wiosna co raz bliżej, wciąż to powtarzam koleżankom, a one mi nie wierzą xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw :) i trafił w powołane ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te plasterki Ci wyszły, a zimowe widoczki lubię bardzo, są śliczne. Fajnie te plasterki będą na choince wyglądać. Co do zimy to niestety do nas przyszła od wczoraj. Fajnie jak się ten śnieg ogląda przez okno, gorzej jak trzeba go odśnieżyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne plasterki! podziwiam je za każdy razem, a te w wydaniu vintage zachwycają mnie niezmiennie, zawsze i wszędzie;) U nas też zrobiło się zimowo i biało, ale zimy nie lubię, wiec tez odliczam do wiosny;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne plasterki:) Bardzo pasuje mi to wykończenie białymi kropkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne. Ciekawe jak by ubrać w same takie plasterki choinkę to jak wyglądałaby. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te plasterki :) Czy one są grube ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) każdy plasterek ma 1 cm grubości.

      Usuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...