niedziela, 28 stycznia 2024

Styczniowe kartkowanie

Hej 😀 Zapraszam na post karteczkowy, z duża ilością kwiatów.

Hello :) Today I'm going to present some cards with lots of flowers.



Zrobiłam 4 karteczki z różnych ścinków, i dwie z nowej kolekcji ITD >> Winter bouquet.

Do dwóch kwadratowych dodałam moje akwarelowe malowanki.

Motyl to wzór ze stempla - podmalowałam go i wycięłam.

Aniołek to 100% mój pomysł.


I made four cards of different scraps. In the other two I used new ITD set  >> Winter bouquet.

In the square ones you can see my own watercolour projects.

The butterfly is made with a stamp - I painted it and cut out.

The angel comes from my own imagination.











A tu są cztery zrobione z różnych resztek.

And here are cards that I made using some scraps.





Ta lawendowa powstała z myślą o zabawie u Uli.

Post ze styczniowymi wytycznymi jest >>tutaj. Skorzystałam z mapki; moja interpretacja jest poniżej.










I to na tyle...

Miło mi poinformować, że wszystkie przedmioty - moje rękodzieło - które wystawiłam dla WOŚP, zostały sprzedane i trafiły do nowych domów 💖


Pozdrawiam serdecznie!

17 komentarzy:

  1. Wszystkie karteczki są śliczne. Ale ta z Twoim aniołkiem jest naj,naj...Z motylkiem też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się wszystkie, i te ze skrawków też , bo tu chyba najwięcej pracy i pomysłu- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Romantyczne i piękne, Aniołek wygrywa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Aniołek i motylek naj! Magiczne zdjęcia.
    Gratuluję Justynko wspaniałych prac i udanej licytacji!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki. Podziwiam różnorodność. Gratuluję udanych licytacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki 🩷🩷🩷🩷🩷

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki Justynko. Moją faworytką jest z ta z kwiatkami, motylkami i tłem w deski. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko cudowne kartki przygotowałaś:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne karteczki Justynko :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki świetne, masz super pomysł na ścinki chyba też z niego skorzystam bo ścinków Ci u mnie dostatek. Anioł świetny a te motyle wykrojnikowe rewelacja !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne i pomysłowe kartki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kartki bardzo ładnie się prezentują :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, delikatne kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...