niedziela, 18 lutego 2024

Karteczkowe bingo

Hej! Dziś będzie kartkowo-papierowo 😉


Te karteczki stworzyłam z różnych pozostałości po wycinaniu innych kartek. Łączy je to, że wszystkie wzory są od ITD Collection.

Inspiracją było kartkowe 'bingo' zaproponowane przez >>Ulę. Szczegóły poniżej. 

Hi :) today - as you can see - it's going to be a paper post ;) I made these cards with different scraps left after my other paper projects. The thing that connects them is the fact  that all the designs are from ITD Collection. I was inspired by a card 'bingo' suggested by >>Ula.


Jest coś magicznego w tworzeniu kompozycji z różnych elementów. Dopasowywanie kształtów, kolorów, układanie ich, łączenie... działa bardzo uspokajająco 😀

Te kompozycje stworzyłam według wytycznych z >>bingo Uli - dziękuję za wspaniałą inspirację 💗

Moje linie to WYKROJNIK - KÓŁKO - MOTYL, lub - w przypadku czerwonego kwiatka - WYKROJNIK - KWIATY - CZERWONY.

There's something magical in making compositions out of a mix of elements. Matching the shapes, colours, combining them, putting together... it all makes me relaxed :D I did these compostions according to the lines in bingo below. My lines are CUTTING DIES - CIRCLE - BUTTERFLY, or in case of the red flower: CUTTING DIES - FLOWERS - RED.












Dziś na spacerze widziałam kwitnącą leszczynę (żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia!😉), a to oznacza, że wiosna jest naprawdę blisko. 

Według kalendarza zostało 31 dni. Wytrwale odliczam dni! 😄

Trzymajcie się, pozdrawiam!


Today, while I was having a walk, I saw hazel in bloom (I wish I'd taken a photo ;)), and this means spring is really close ;) According the the calendar there are 31 days left. I'm persistently counting down the days ;) Take care! All the best!

13 komentarzy:

  1. Wow, wiosna za 31 dni, jak cudownie :) !!!! Piękne prace, od razu sie uśmiechnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle podobają mi się Twoje karteczki. Masz to coś w sobie co pozwala Ci łączyć z pozoru nie pasujące elementy. U Ciebie zawsze wszystko pasuje. Świetne kartki powstały a z kwiatami zawsze się przydadzą , są takie uniwersalne !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne , i tak ładnie połączone

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi się w tych kartkach podoba Justynko. Są piękne.
    Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne te kartki! I przy tym jakie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczki są takie piękne i niesamowicie optymistyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo kreatywne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne karteczki Justynko :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki i optymistyczne napisy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne, oryginalne karteczki!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kartki. Ucieszą obdarowanych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...