piątek, 23 lutego 2024

Zakładkowy początek 2024

 Cześć 😀

Oto moje pierwsze akwarelkowe zakładki z 2024 - malowałam je w styczniu. Oczywiście mam już kolejne w kolejce do publikacji 😁

W styczniu na Instagramie w formie rolki przygotowałam podsumowanie moich akwarelowych zakładek z 2023 roku - było ich razem 42 sztuki.

Mam nadzieję, że ten rok będzie równie udany 😉

Hi! Today I'd like to present my first 2024 watercolour bookmarks - I painted them in January. Of course there are already some newer ones waiting be be posted :D In January on my Instagrame account I posted a reel presenting my watercolour bookmark summary in 2023: altogether there were 42 pieces. I hope this year will be as good as the previous one ;)


Zamek namalowałam według własnego pomysłu; chciałam trochę oddać klimat z powieści "Kuszenie Gracie" (którą była jedną z lepszych książek jakie przeczytałam w 2023 roku).

W tej powieści bohaterki wybierają się do Toskanii i poznają historię związaną z pięknym pałacem... 

I painted the castle out of my imagination. I wanted to convey the kind of vibe I felt in the novel 'The Temptation of Grace' (which was one of the best books I read in 2023). In this novel the main characters go to Tuscany and learn what once happened in a beautiful palace...





Druga, dziewczyna z dmuchawcem, to moja luźna wariacja na temat >>tego obrazka

The second bookmark, the girl with the dandelion clock, is my loose interpretation of >>this picture




Ostatnia, z kwiatami, to 100% moja wyobraźnia 😉

The last one, with flowers, comes out of my imagination in 100% ;)





A tu na końcu zapraszam na video z malowania zakładki kwiatowej... 


I przebiśniegi, które ostatnio wypatrzyłam...
Takie drobiazgi naprawdę mnie cieszą 💖



Do wiosny zostało 26 dni 😉

Pozdrawiam serdecznie!

18 komentarzy:

  1. Zakładki kocham miłością wielką, choć tak po prawdzie to je robić, bo na co dzień ich nie używam do znaczenia w książkach, wystarczę mi takie zwykłe papierowe. Ale uważam że to świetny niezobowiązujący prezent. Świetne wszystkie Twoje zakładki bo Ty innych nie robisz , ale gdybym musiała wybierać to wybrałabym tą ostatnią z kwiatami !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne! W ogóle coraz piękniejsze te Twoje zakładki, chociaż wydawało mi się, że mistrzostwo już dawno osiągnęłaś. Uwielbiam oczywiście najbardziej te własnoręcznie przez Ciebie malowane, akwarelkowe. No cudne są, zachwycam się i oglądam je po kilka razy :).
    Serdeczności przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ZakładkoweLove:))) Piękne wszystkie, doskonale namalowane. Ta z "Kuszenia Grace" ma klimat z powieści a powieść bardzo mi się podobała. Justynko, jak dobrze, że się dzielisz z nami filmikami - dają mi wiele. Czekam na kolejne i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemne dla oka zakładeczki. Ucieszył mnie również widok przebiśniegów. Znaczy, wiosna niedaleko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zakładki Justynko. Bardzo lubię zakładki, a Twoje są super, bo nie są za grube. Śliczne przebiśniegi. Pozdrawiam milutko i życzę Wam udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne, a jaka gramatura papieru dla Ciebie jest najlepsza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zakładki maluję na papierze Paper Concept 25% bawełny 300g :)

      Usuń
  7. Cudowne są te zakładki, a mole książkowe zwracają uwagę jak zakładka wygląda (przynajmniej ja tak mam ;) )Ta z dziewczynką i dmuchawcem skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza i ostatnia-bajeczne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne, takie wiosenne i delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne!! Z ciekawością oglądane Twój tutek, ale znając swoje możliwości to na oglądaniu zakończę 🙈😁 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Twoje zakładki i te papierowe i te drewniane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zakładki jak zawsze Justynko. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię klimat Twoich zakładek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne te Twoje zakładki! Ja też już odliczam dni do wiosny :) Czuję się ją coraz bardziej w powietrzu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...