niedziela, 11 lutego 2024

Królikowo i kwiatowo

 Cześć 😀

Dziś chciałabym pokazać zestaw wieszaków, które przygotowałam dla mojej córki.

Wybrałam motywy, które Ewa lubi - kwiaty i króliki 😀


Poniżej znajduje się video z fragmentami z procesu tworzenia.

Hello :) Today I'd like to show you hangers which I decorated for my daughter. I chose pictures that she likes - flowers and rabbits. Below you can see a short video clip - I present some parts of my creative process.


Do ozdabiania użyłam papierów ITD Collection. >>Kwiatowe arkusze A4 podarłam na mniejsze części i połączyłam je tak, aby tworzyły większą powierzchnię zakrywającą cały wieszak (pokazuję na filmiku).

Króliczki pochodzą z >>tego arkusza


I used ITD Collection rice papers to decorate the hangers. I tore >>these flowery desings into smaller parts and combined them so that they would cover each side of the three hangers. You can see it in the video clip. And you can find the rabbits >>here






















...A do wiosny, licząc od dziś, czyli od niedzieli, zostało 38 dni.

Ostatnio wypatrzyłam takie maleństwa:

And there are 38 days left (counting from today, Sunday). Recently I've spotted these little ones:


Zamierzam łapać kolejne takie chwile 😀 Mała rzecz - zielone listki - a jak cieszy 😊 

I'm going to catch more of such moments. They're so small - just tiny green leaves - but give so much joy :D


Wiem, że niektórzy z Was także dostrzeli pierwsze znaki zbliżającej się wiosny. Jak cudownie wiedzieć, że nadchodzi ten wyjątkowy czas w roku!

Pozdrawiam serdecznie!

14 komentarzy:

  1. Urocze wieszaki, aż żal je zakrywać. Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaa, wspaniałe! I jaka dbałość o szczegóły <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy wieszaki mogą być piękne? Mogą!!!
    Uściski Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Qué bonitas te han quedado, me gustan mucho. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszły Ci te wieszaki:) Akurat żeby wiosnę poczuć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne i oryginalne wieszaki. Króliczki nadają im wdzięku i uroku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw wieszaków! Wspaniale zaczarowałaś pozornie zwykłe rzeczy użytkowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDNE!!! ależ pięknie muszą sie prezentować w szafie:) a wiosna chyba przyjdzie wcześniej, tylko czy zima zechce tak łatwo odpuścić? pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego :) uwielbiam te króliczki :) Myślę, że Ewa zachowa swoje pamiatki z dzieciństwa dla swoich dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wieszaki bardzo ładnie się prezentują :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale urocze są te wieszaki:) U nas temperatura jest wiosenna co jest o tyle dziwne, że luty był zawsze najzimniejszym miesiącem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeurocze! Chciałabym mieć takie wieszaki :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie je ozdobiłaś :) Romantyczne :) U mnie przebiśniegi kwitną na całego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale ozdobiłaś wieszaki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...