poniedziałek, 5 lutego 2024

Zimowy bukiet

 Hej 😊

Zapraszam na post zakładkowy! Tym razem będą dekupażowe, z nowymi papierami ITD Collection Winter Bouquet.


Zakładka nadal pozostaje jedną z moich ulubionych form, i od dłuższego czasu ma specjalne miejsce w moim sercu 😉 😀

Hello :) Today I'd like to present some decoupaged bookmarks. I used a new set 'Winter Bouquet' from ITD Collection. Bookmarks still have a special place in my heart and remain one of my favourite forms :)



Wykorzystałam zestaw papierów ryżowych ITD Collection >>Winter Bouquet.

Wzory wzbogaciłam stemplami, delikatnie wycieniowałam farbami kredowymi, żeby podkreślić ich urok.

Fragmenty procesu nagrałam i możecie zobaczyć video 👇 pod galerią zdjęć 👇.

I used an ITD Collection rice paper set >>Winter Bouquet. I added some stamps, and also some shades with chalk paints to enhance the papers' charm. I recorded some parts of the process and you can watch a short video clip below, under the gallery.


























Nadal odliczam dni do wiosny 😀 Zostały 44 dni. Codziennie przywołuję w myślach błękitne niebo, ciepły wietrzyk i zielone listki... 😉 Czekanie na przyjemności też ma swój urok 😄

Trzymajcie się!

15 komentarzy:

  1. Zachwycające! Patrząc na nie, wcale nie chcę, aby zima odchodziła, bo taka jest cudna - zimowy bukiet. Świetny film Justynko.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne Justynko!! jestem nimi zachwycona:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wiesz też mam świra na punkcie zakładek tylko ja wyszywanych i też je lubię robić. Fajne Ci wyszły te zakładki, jestem pod wrażeniem jak ja super ozdabiasz. Papiery to jedno ale to malowanie i Twoje stemple są boskie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne , ja też już czekam na wiosnę !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zakładki, zdjęcia też są super:) Co do wiosny, to ja szczególnie czekam na dłuższy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zakładki, bardzo urokliwe. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te zakładki!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne te zakładki! I jakie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te zakładki ❤️ swego czasu bawiłam się dekupażem, teraz robie to tylko okazjonalnie, albo jak wena

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zawsze śliczne zakładki Justynko. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdy patrzę na twoje zakładki to zaraz przypominam sobie że mam do skończenia kilka swoich. Jesteś dla mnie inspiracją :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne !! Ślicznie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakładki prezentują się bardzo ładnie :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...