niedziela, 19 maja 2024

Różności kartkowe

 Cześć! Zrobiłam w ostatnich miesiącach kilka kartek w pudełku, dziś chciałabym je zebrać razem 😉


Hello :) Recently I've made some cards in boxes, today I'd like to collect them in one post.

Korzystałam z różnych papierów: od Paper Heaven, ITD Collection, ScrapAndMe.

Dwie karteczki są ślubne, jedna urodzinowa. Ta ślubna w czerwieni i złocie poleciała do Indii 😀.

Bazy pudełkowe GoatBox kupiłam w >>CraftCorner - bardzo je lubię!

I used different paper sets, from Paper Heaven, ITD Collection, ScrapAndMe. Two cards are for weddings, one is a birthday card. The one in red and gold flew to India :D

























Przy tworzeniu kompozycji tej ostatniej pomogło mi bingo u Uli >>tu szczegóły, moja linia to "kwiaty-perełki-wstążka"

Ula's >>bingo was very useful when it comes to making the composition in the last one. My line is 'flowers-pearls-ribbon'.


A wczoraj byłam na Łódzkim Biglu Scrapowym, zrobiłam małe zakupy (kupiłam w końcu tusz distress oxide, który za mną "chodził" od dawna 😉), spotkałam kilka osób, które zwykle widuję tylko w przestrzeni wirtualnej. Byłam zaskoczona ilością uczestników - fajnie, że ludzi dzielących tę pasję jest tak wiele! 😉 

Yesterday I attended a scrapbooking event in Lodz, I did a little shopping (I bought Distress Ink at last, I'd wanted to buy it for a long time), I met a few people who I usually see only online. I was surprised by the number of participants at the event - it was really great to know that there are so many people interested in scrapbooking.

Pozdrawiam 💗 Dziękuję za Wasze odwiedziny!

13 komentarzy:

  1. Justynko jak zwykle wszystkie są przepiękne:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe karteczki, z przyjemnością je obejrzałam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie bardzo mi się podobają. Cudownie tworzysz Justynko. zdjęcia masz zawsze przepiękne. Artystka!
    Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kartki cudne jak to u Ciebie , ale dla mnie ta ostatnia jest najładniejsza. Po pierwsze lubię zielenie a w połączeniu z kolorem ecru wygląda super. Po drugie lubię format DL. Po trzecie kocham perełki i po czwarte też u Uli wybrałam tą linię.
    Dziwię się tylko że kupujesz te pudełka zamiast zrobić ja sama.
    Jak by u mnie był taki zlot scrapowy na pewno mnie by na nim nie zabrakło , super, że spotkałaś tam znajomych ludzi i na nich zawsze jest tak dużo ludzi!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace Justynko, ciężko by było wybrać najładniejszą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie cudne. Każda ma w sobie to coś przyciągające wzrok. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne karteczki Justynko :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo różne kartki. Każda jest wyjątkowa. Personalizowane są wyjątkowe. Brawo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...