poniedziałek, 27 maja 2024

Wiosenne bukiety zakładkowe

Cześć 😀 Pokazywałam już "wiosenne bukiety" kartkowe i brelokowe, a dziś chciałabym zaprezentować wzory z tej samej kolekcji w wersji zakładkowej.


Uwielbiam maj... co roku czuję przypływ dobrej energii o tej porze roku i za każdym razem marzę o tym, żeby ten miesiąc rozciągnąć na co najmniej połowę roku 😉😉

Hi :) I've already presented some 'spring bouquets' - in cards and key chains, and today there are going to be decoupaged bookmarks.

I love May. Every year I feel a flow of positive energy at this time and every year I dream that I could stretch this month over at least a half of the year ;)


ITD ostatnio stworzyło piękne zestawy "wiosennych bukietów" - można z nich tworzyć kwiaty i kompozycje 3D - ale ja postanowiłam wykorzystać te wzory na inny sposób, w bardziej tradycyjnym decoupage 😀

Wybrałam 3 arkusze A3 >>1, >>2, >>3.

Od siebie dodałam stemple oraz cieniowanie farbami. Fragmenty procesu tworzenia możecie zobaczyć w krótkim video na dole 👇👇

ITD Collection has recently released new sets of 'spring bouquets' - you can make 3D flowers with them, but I've decided to use these designs in another way, in a more traditional decoupage ;) I chose three A3 rice paper sheets:  >>1, >>2>>3.

I added stamps and I used chalk paints to enrich the composition. You can see some of the stages of the creative process in the video clip below.
























Na koniec chciałabym zaprezentować portret - z okazji Dnia Mamy otrzymałam od mojej Ewuni rysunek przedstawiający mnie 😃

Przyznacie, że widać podobieństwo 😁😁

Naprawdę się wzruszyłam kiedy otrzymałam ten prezent 😊

Wszystkiego dobrego, dużo spokoju, odpoczynku dla wszystkich Mam, nie tylko w Dzień Mamy ale każdego dnia!

And, at the end of the post, I'd like to boast about a present that I got yesterday. It's a portrait of me, drawn by my daughter. She gave the picture to me on the occassion of Mother's Day. It's a good likeness, isn't it? :D I really got emotional when she gave me the portrait. I wish all Mums lots of peace, love, relax... not only when we celebrate Mother's Day but every day!


Pozdrawiam serdecznie 💖

14 komentarzy:

  1. Podobieństwo uderzające! Uśmiechnięta buzia, włosy w kucyk - cała Ty! Masz utalentowaną córcię :))).
    A zakładeczki prześliczne! Bardzo mi się podobają te kwiatowe motywy i do tego stempelkowe motylki :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewunia po mamusi odziedziczyła talent, bbrawo :) śliczne są zakładki. Co do maja, to jestem za tym , żeby trwał cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały portret, córka ma talent. Zakładki kwiatowe są cudne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Siempre cosas preciosas y lo mejor ¡¡el retrato!! BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zakładki Justynko. Samo czytanie jest przyjemne, ale czytanie i używanie takiej zakładki to już przyjemność ogromna:) Wspaniale tworzysz. Ewunia cudowny portret namalowała:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha, rośnie konkurencja;) śliczny obrazek Ewunia narysowała ale i Twoje zakładki zachwycają:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zakładki!!! Masz utalentowaną córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczny rysunek! Oj chyba talent ma po Tobie :) Zakładki są tak piękne, że aż szkoda chować je do książki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakladki sliczne , profesjonalne wykonanie! Piekny rysunek dala Ci coreczka, moj 4latek na razie robi podobizny ufoludkow i mowi ze to ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urokliwe te Twoje zakładki. Aż chce się takimi zakładać książki. Piękny portret stworzony przez córcię. Jesteś bardzo podobna do kobiety na rysunku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne zakładki. Kolorystyka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zakładki. Fajny portret. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...