poniedziałek, 13 maja 2024

Winter Love Story po raz trzeci

 Cześć, dziś zapraszam na zestaw ślubny.


Hello, today I'd like to present a wedding gift set.

Wpadam tak na szybko, ostatnio ciągle jestem zajęta 😉

Zestaw stworzyłam z jednej kolekcji: Winter Love Story od ITD Collection. Arkusze możecie zobaczyć tutaj: >>1, >>2, oraz zestaw scrapowy >>tutaj.

I choć nazwa sugeruje "zimę", uważam, że te motywy są uniwersalne 😀

Papiery Winter Love Story już wykorzystałam >>tutaj oraz >>tutaj. I pewnie jeszcze do nich wrócę! 😁

I'm here just for a moment, I've been quite busy recently ;)

I made this set with one collection: Winter Love Story from ITD Collection. You can see separate sheets here:  >>1>>2, and the scrapbooking set >>here. Although there's a 'winter' in the name I believe these papers are quite universal. I already used this set  >>here and  >>here. And I'll come back to them for sure :)










Słyszeliście, że ostatnio nad Polską była zorza polarna?? Może ją widzieliście?

Żałuję, że jej nie widziałam - spałam w tym czasie, zupełnie nieświadoma, że to niezwykłe zjawisko rozświetlało niebo... Może innym razem mi się uda 😉

Pozdrawiam! 

7 komentarzy:

  1. Me encanta, te ha quedado elegantísimo.
    Aquí en España también tuvimos aurora boreal y me pasó lo mismo que a tí y no pudimos verla, nos hemos conformado con verla por televisión en las noticias. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne prace!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny ślubny komplecik przygotowałaś, podziwiam jak zwykle zresztą;) nie też przespałam, ale moja najstarsza załapała się na ten spektakl;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cacuszka, zwłaszcza skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne Justynko. Wspaniały zestaw stworzyłaś.
    Na zorzę czatowałam, ale nie doczekałam. U mnie pojawiła się po pierwszej. Syn złapał:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! idealny prezent ślubny z pewnością spodoba się parze młodej😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zorzy polarnej nad Polską chyba już nie zobaczysz. Była ale przyznaję bez bicie że widziałam ja tylko na zdjęciach tez przegapiłam ją na żywo !!!
    Zestaw ślubny uroczy , chyba każda Młoda Para taki by chciała dostać . !!!
    Zresztą spod Twoich łapek wychodzą same fajne rzeczy !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...