środa, 12 czerwca 2024

Lawendowe-love

 Hej!

Dziś zapraszam na post lawendowy 😊

Hello! Today's post is going to be filled with lavender ;)



Korzystałam z wzorów lawendowych od ITD Collection (Prowansja: >>tła oraz >>obrazki).

I used two sets of lavender designs - by ITD Collection (Provence : >>backgrounds and >>pictures).
















Pudełko i domek-wieszak były zestawem prezentowym, dorzuciłam do nich kartkę, którą wykonałam z tej samej kolekcji:

The box and the house were a gift set and I added a birthday card (that I'd made with the same designs) to match the whole present.




Nigdy nie byłam w Prowansji, i bardzo chciałabym kiedyś odwiedzić ten region 😉

Inne moje podróżnicze marzenie to Teneryfa oraz Cinque Terre, Toskania i Sycylia... 😊


Trzymajcie się! 💖 Serdeczne uściski 😘

7 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik Justynko. Pozdrawiam serdecznie i życzę spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny komplet lawendowy. Bardzo mi się podoba pudełko. Wieczko z koronką zwraca uwagę - pięknie wygląda takie połączenie. Zawsze podziwiam Twoje prace Justynko. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Preciosísimo💜💜💜💜BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały lawendowy komplecik, aż zapachniało lawendą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny lawendowy komplecik;) ja uwielbiam lawendę w każdym wydaniu, mam kilka krzaczków w ogrodzie, a teraz próbuję sama je ukorzenić:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!! Cudowne prace!! Wspaniale ozdobione!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mieszkam 10 lat we Francji ale do Prowansji jeszcze nie dotarłam :-) Prześliczne rzeczy zrobiłas,bardzo praktyczne i w moim ulubionym kolorze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...