środa, 19 czerwca 2024

Ze złotymi kropeczkami

 Hej!

Dziś zapraszam na kolejną porcję akwarelowych zakładek.



Tym razem dwie z nich wzbogaciłam złotymi kropeczkami.

...Ach, uwielbiam te chlapane kropki! I w decoupage i w akwarelach; kartki też czasem lubię tak pochlapać 😀

Hello! Today I'd like to present some watercolour bookmarks. This time I splattered two of them with some golden paint. I love adding such little dots made with paint - in decoupage and watercolor art, and sometimes in my card projects too :)


Do namalowania tej filiżanki zainspirował mnie obrazek od @_art_moments na Instagramie.

I was inspired by artwork by  @_art_moments on Instagram to paint such a cup.




Tutaj powyżej prezentuję krótkie video z procesu malowania zakładki z filiżanką.

Here above you can see a short video clip presenting some parts of painting the bookmark with the cup.


Ta z drzewami to moja bardzo luźna interpretacja >>tego obrazka.

The one with trees is my loose interpretation of  >>this picture.





A do ostatniej zachęciły mnie kolorowe kwiatowe chlapania od @pollyhill W jej rolkach to wszystko tak łatwo wygląda - trochę chlapań tu i tam, kilka płatków, listków, łodyg... i nagle pojawia się świetny obrazek, a jej prace mają mnóstwo energii, takiej pozytywnej wibracji. Ona jest tak pięknie beztroska w tym jak tworzy... Nie sądzę, że potrafię być równie beztroska, nie wiem dlaczego.

And the last one... I was inspired by artwork by @pollyhill to splatter some paint and loosen up... In her video clips it looks sooo easy - a few splatters here and there, some flower petals, leaves, stems... and suddenly the picture looks great, her artwork has lots of energy, kind of positive vibe... she's so beautifully carefree in her creative process...  I don't think I be so carefree, I don't know why. 





Do złotych kropek wykorzystałam farby, które kupiłam w Action. Nie są to może super-profesjonalne farby, ale do takiej zabawy sprawdzają się naprawdę dobrze 😉

Na zdjęciach starałam się pokazać jak zmienia się odcień kropeczek.

I used metallic watercolour set that I'd bought in Action to make the golden splatters. These are not professional paints but they are ok when it comes to this kind of experiments.





Dziękuję za wszystkie odwiedziny! Pozdrawiam serdecznie! 💖

12 komentarzy:

  1. Como me gustan, son un regalo para la vista. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  2. Generalnie wszystkie Twoje zakładki są rewelacyjne. SUPER że lubisz kropeczki bo faktycznie wychodzą ci świetnie, to niby takie proste a dodają pracy wyrazistości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zakładki. Mam kilka tego typu i bardzo je sobie cenię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za barwy!!!!Jestem oczarowana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności i jak pięknie się skrzą :) wole takie zakładki bo sa cieniutkie a te drewniane choc elegancko wygladają to raczej ozdobne, te sa bardzej praktyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają. Wspaniale tworzysz Justynko. Wszystko dopracowałaś do ostatniej kropeczki:) Cuda, cuda!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne zakładki! Powiało latem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne cudeńka wyszły spod Twojej ręki i pędzla :) podziwiam niezmiennie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęka opadła mi na ziemię gdy zobaczyłam te cudeńka...Wspaniałe są!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne!! Szczególnie 1 i ostatnia mnie ujęły!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...