wtorek, 4 czerwca 2024

Kartki-bliźniaki

 Cześć 💖

Zapraszam na post z gatunku "rękodzieło papierowe" 😉 Przedstawiam kartki urodzinowe dla bliźniąt:

Hello! Today the post is going to be about paper crafts :) I'd like to present two birthdaycards for twins:



Pierwszy raz zrobiłam sama kwiaty papierowe  (Są w tej kartce "Dla Szymona"). Wykorzystałam kartki ze starej książki, wycięłam kształty (płatki) wykrojnikami i skleiłam je.

Efekt bardzo mi się podoba i pewnie jeszcze wrócę do tego pomysłu 😀

For the first time I've made my own paper flowers (they're in the first card, below). I used some pages from an old book. I cut the shapes (the petals) with die cuts and them stuck them. I like the effect and I think I'll make some similar flowers in the future :)

A ponieważ jest to kartka z kwiatkiem - i to własnoręcznie/samodzielnie wykonanym 😀 - chciałabym ją dodać do zabawy u Uli, gdzie w tym miesiącu tematem jest właśnie kwiatek. Post z zabawą jest >>tutaj.












Pierwszy raz skorzystałam także z baz pudełek z okienkami (od GoatBox, kupiłam w >>CraftCorner).

Pudełka ogromnie mi się spodobały i na pewno w przyszłości też zrobię takie z okienkami 😊

I've used boxed with little 'windows' for the first time (GoatBox, I bought them in >>CraftCorner). I really like the way the cards look in them and I'll buy these boxes again for sure.









Uwielbiam ten czas w roku... maj i czerwiec... cudownie długie dni i mnóstwo zieleni...

Takie drobne rzeczy - widoki jak te poniżej - naprawdę sprawiają mi radość 😊

I love this time of the year - May and June... wonderfully long days and lots of greenery around us... such little things - like these views below - really make me happy :)




Pozdrawiam serdecznie! 

17 komentarzy:

  1. Cudowne kartki, idealnie wykonane. Przyznam, że ta dla Szymona to mój faworyt, totanie mnie oczarowała. Piękne kwiaty, wszystko ma w sobie coś specjalnego, patrzę na nią i czuje się magicznie!!!!! Pozdrawiam, miej miły dzień. :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kartki obie !! a pudełka jak nic się sprawdziły , zresztą też mi się podobają te z okienkiem . Przynajmniej widać co jest pod spodem. szkoda byłoby Twoje kartki ukrywać !!! Kwiaty wyszły Ci zawodowo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace, a kwiaty wyszły Ci rewelacyjnie :)
    ja pamiętam swoje pierwsze kwiatki...z zeszytu papierów kolorowych dla dzieci :) :) :) ale byłam z nich dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Twoje prace są zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne komplecik przygotowałaś! Kartki zachwycające!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie kartki są cudowne, a te kwiaty ze starej książki fantastyczne, chyba sama spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje karty to prawdziwe arcydzieła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne kartki! Pozdrawiam Gosia z Gosikowy Z

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kartki😊. Świetnie wyszły również te kwiatki wykorzystane ze starej książki. Jestem naprawdę pełna podziwu 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kartki. Subtelne i urocze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne te kartki! Takie eleganckie i ze smakiem :) Bardzo gustowne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne są! Pewnie, że przyjmuję do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki. Cudowne kwiaty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki. Kwiaty są to i na zabawe się nadają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...