niedziela, 14 lipca 2024

Lato w pełni

 Cześć 💖

Dziś zapraszam na post akwarelowy i zdjęciowy 😉


Akwarele to (oczywiście 😄) zakładki.

A zdjęcia są z Afloparku - wspaniałego prywatnego ogrodu położonego w Pabianicach. Ode mnie to 30 min jazdy. I naprawdę warto odwiedzić to miejsce 😍

Hello :) Today I'd like to present some watercolor bookmarks and some photos. The photos are from a great private garden (Aflopark) located in central Poland. It's a 30 minute drive from where I live. The place is really worth visiting :)


Pierwsza zakładka to mój własny pomysł.

The picture on the first bookmark is my own idea.





Druga zakładka powstała, bo spodobał mi się >>ten obrazek.

I painted the next bookmark because I liked >>this picture.




I ostatnia to wynik wymieszania dwóch inspiracji >>1 oraz >>2 Każdy z tych obrazków spodobał mi się i chciałam stworzyć coś własnego 😉

The last one is a result of a kind of 'combined' inspiration ;) >>1 and >>2 . I liked both pictures and I wanted to create something on my own ;)




I tutaj video:

And here's a video clip:



I na koniec zdjęcia z Afloparku. Przyznam szczerze, że to jedno z najpiękniejszych zielonych miejsc jakie kiedykolwiek odwiedziłam. Tu jest >>oficjalna strona ogrodu

Chyba mogę powiedzieć, że zakochałam się w tym miejscu 😅 ...Bo na co dzień wręcz obsesyjnie myślę o tych ścieżkach i rabatach 😂









I zdjęcia - zbliżenia kwiatów. Robiłam je moją lustrzanką - dwa lata temu kupiłam sobie model z drugiej ręki, z obiektywem do robienia "rozmytego" tła. I korzystam z każdej okazji, żeby się pobawić fotografowaniem 😉

Zdjęcia delikatnie poprawiłam, i dodałam subtelny efekt 'bokeh'

And now some flower close up photos. I took them with my reflex camera - I bought a second-hand model two years ago, with special lens to get this special, dreamy blurred background. I take advantage of every opportunity to have fun with photography ;) I edited the photos a bit, I added a subtle bokeh effect. 
















Kolekcjonuję takie zielone, kwiatowe chwile, pełne zapachu i światła lata - bo wiem, że będę za nimi tęsknić jak przyjdzie jesień i zima... 💖

Pozdrawiam! Dziękuję z całego serca, że tu jesteście!

I collect such green, flowery moments, full of summer light and smell - because I know that I'll miss them when autumn and winter come.

All the best! Thank you for visiting my blog!

11 komentarzy:

  1. Piękne zakładki. Również uwielbiam letnie chwile. Cieszmy się ze słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zdjęcia kwiatów. Z zakładek najbardziej mnie urzekła dziewczyna z sercem. Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zakładki Justynko i piękne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze zakładki i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te Twoje zakładki, ale tym razem ani jednej bym nie chciała, może dlatego że nie przepadam za takimi dziewojami. Ale jeżeli chodzi o ogród i jego zdjęcia chętnie bym Ci potowarzyszyła, bo lubię po takich chodzić i oglądać. Mnie też kiedyś jak była jeszcze Młoda i nie było komórek kojarzono z aparatem, bez którego się nigdzie nie ruszałam. Fajnie że masz taką pasję, bo jak to mówią nie samym rękodziełem człowiek żyje :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszły te zdjęcia ze zbliżeniem kwiatów :) Takie piękne i kolorowe :) Zakładki też są naprawdę wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akwarelki cudowne a zdjęcia wspaniale wyszły. Będą wspaniałą pamiątką z udanego pobytu w parku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko kolejce cudne zakładki! Podziwiam niezmiennie:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDNE zakładki - jak zawsze :) Śliczne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne Justynko. W Twoich dziewczynkach jest tyle delikatności, zwiewności i niewinności. Lubię ten klimat. Najczęściej kojarzy mi się z powieściami L.M. Montgomery - z Ania, Emilką czy Valancy.
    Zdjęcia robione lustrzanką są zachwycające. W jakim programie je obrabiasz? Nie spotkałam takiego, gdzie można dodać efekt bokeh - myślałam, że to trzeba ustawić w aparacie:) Serdeczności Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!:)
      Jeśli chodzi o fotografie - wykupiłam licencję Affinity photo, to program jak Photoshop ale zdecydowanie tańszy i płaci się raz, a nie jak abonament.
      Efekt bokeh uzyskuję albo na fotografii w momencie robienia zdjęcia (musi dobrze światło "się ułożyć" w tle), albo poprzez dodanie warstwy w programie graficznym (to można zrobić nawet w bezpłatnym Gimpie). Znalazłam kilka darmowych grafik z bokeh i nałożyłam je na moje zdjęcia, przy warstwach zaznaczyłam opcję "dodawanie" albo "mieszanie" (nie pamietam dokładnie) i do tego ustawiłam warstwę bokeh jako bardziej przezierną. Pierwsze próby przeprowadzałam na podstawie tutoriali , szukałam "efekt bokeh tutorial" itp. w Google:)

      Usuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...