niedziela, 21 lipca 2024

Wiosenne bukiety w kolejnej odsłonie

 Cześć 😘

Zapraszam na kolejny zestaw ślubno-kwiatowy.


Kolekcję "Wiosenne Bukiety" wykorzystałam już w brelokach, zakładkach, kartkach, a tym razem połączyłam jeden motyw zestawie ślubnym.

Arkusze, których użyłam to >>papier ryżowy A4>>papier ryżowy A3, i >>papier scrapowy.

 I've already used the Spring Bouquet collection to decoupage key chains, bookmarks, to make cards, and this time I used one spring bouquet design in a wedding gift set. I chose >>A4 rice paper>>A3 rice paper and >>one scrapbooking paper.












Napis i datę w środku namalowałam ręcznie.

I painted the letters - the names of the bridge and groom, and the date, myself.


A tu zapraszam na krótkie video:

And here's a short video clip:


To tyle na dziś.

Mam nadzieję, że lipiec mija Wam dobrze 💛 Trzymajcie się!

13 komentarzy:

  1. Fajny ten ślubny zestaw, ale wiadomo kropeczki muszą być wszędzie !!! Tak jak u mnie na kartkach półperełki :-)A motyw róży lubię bardzo, choć tak się przyglądam i może to są piwonie , bo listki jak by nie z róży. . W sumie to mało ważne grunt że pudełeczko i kartka są świetne. Podziwiam Cię że Ci się chce tyle razy to lakierować, ale efekt jest wow!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty cudeńka tworzysz! Patrzę, patrzę i napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny prezent ślubny, bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw:) Podziwiam namalowany ręcznie napis. Ja mam problem żeby napisać coś ładnie długopisem o pędzlu to już nawet nie wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego!! zachwycam się każdą Twoją pracą , nie tylko w decu, choć uważam, ze jesteś w tej dziedzinie mistrzynią:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały zestaw stworzyłaś. Skrzyneczka piękna i na zewnątrz i wewnątrz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNY , romantyczny komplecik!!! Młoda para będzie miała wspaniałą pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw. Świetny film Justynko - jak zwykle "cos" podpatrzyłam nowego. Teraz to przecierki:))) Uściski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...