sobota, 6 lipca 2024

Delikatnie i kwiatowo

Hej 😊

Dziś chciałabym pokazać zestaw prezentowy na ślub.

Pudełko, karteczka, plus pasująca torebka.


Hello! Today I'd like to present a wedding gift set: a card, a box and a matching paper bag.

Wykorzystałam papiery ryżowe i scrapowe z tym samym wzorem (Floral Post /Poczta kwiatowa/ od ITD Collection)

Arkusz >>A3

Arkusz >>A4

Wianki >>mały zestaw

Tu poniżej krótkie video:

I used rice papers and scrapbooking papers with the same design (Floral Post by ITD Collection).  >>A3,  >>A4,  a small set of>>wreaths. Here's a short video clip:


















Uwielbiam lipcowe powietrze - takie upalne, ale i takie deszczowe też😉 Codziennie cieszę się zielenią wokół i tą niesamowitą letnią atmosferą... jestem wdzięczna za każdy długi, słoneczny dzień 💕Zimą zawsze tęsknię za tym czasem, dlatego tym bardziej doceniam tą jasną letnią aurę.

I love July air - the air in the heat and the rain as well. Every day I enjoy the greenery around me and I love the summer vibe... I'm grateful for each long sunny day. In the winter I always miss this time so I have all the more reason to appreciate this summer vibe.

Pozdrawiam serdecznie!

11 komentarzy:

  1. Cudowne prace, będą pamiątka na lata:) też lubię letnie dni, nawet te upalna nie są dla mnie bardzo uciążliwe, a najbardziej lubię spacery po ogrodzie- tu coś podjem, tam coś podjem i mam porcję owoców zaliczoną;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet Justynko! Zwłaszcza pudełko mnie zachwyciło. Dziękuję za odwiedziny i słowa wsparcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło! :) Masz talent, co do lipca, też uwielbiam zieleń wokół :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna skrzyneczka. Jestem nią zachwycona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna skrzyneczka, delikatna i romantyczna!! Karteczka również wspaniała. Młodzi będą mieli wyjątkową pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wykonanie, pomyslow Ci nie brakuje :-) Piekna pamiatka na cale zycie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie Justynko!!! Podziwiam jak zawsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zestaw na prezent. Naprawdę wszystko świetnie wykonane. Pozdrawiam Joasia ☺️

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowożeńcy na pewno zachwyceni z takiego zestawu. Skrzyneczka nie tylko na zewnątrz ale i w środku pięknie się prezentuje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...