środa, 21 sierpnia 2024

Zapraszam do wspólnego malowania

 Cześć 💕 Dziś zapraszam na post z prostymi akwarelkami.

Każda z nich ma swój szkic w dziale >>rysunków do pobrania, oraz krótki filmik/tutorial (poniżej) - w ten sposób chcę zaprosić Was do malowania ze mną 😀

Każdy obrazek jest na tyle prosty, że możecie narysować go sami - niezależnie jak czujecie się "zaawansowani" 😉😉 oczywiście możecie też skorzystać z przygotowanych przeze mnie szkiców.

Hello :) In today's post I'd like to present some simple watercolor pictures. Each one has its own sketch that you can download from my >>separate page with drawings and a short video clip (below in the post) presenting my creative process. In this way I'd like to invite you to paint with me :) Each picture is simple enough for everyone to draw it on his or her own - it doesn't matter how 'advanced' you think your skills are.












Materiały z których korzystałam w trakcie tworzenia:

- ołówek HB

- Papier do akwareli od Paper Concept (25% bawełny)

- Cienkopis Sakura (polecam, nie rozmazuje się pod wpływem wody), grubość 1 - z tej korzystam najczęściej

- Zestaw akwareli Białe Noce Sonnet

- Pędzle syntetyczne do akwareli Renesans

- Do 'chlapania' kropeczek: farby akwarelowe, złota farba akwarelowa, rozcieńczona biała farba kredowa lub akrylowa.

My art supplies:

- HB pencil

- watercolor paper 25% cotton from PaperConcept

- Sakura fineliner (it's grest, it doesn't make smudges if you add water), thickness "1"

- watercolor paints White Nights Sonnet

- synthetic watercolor brushes from Renesans

- for splattering-making little dots - watercolor paints, gold watercolor paint, diluted acrylic/chalk paint








I na koniec...

Coś wyjątkowego.

W maju pisałam, że żałowałam, że nie widziałam zorzy polarnej nad Polską... spałam wtedy.

...ale czekała na mnie w noc Perseidów 😉😉 Tydzień temu byłam nad Bałtykiem. Tuż po tym jak opublikowałam ostatni post z podkładkami wyszłam popatrzeć na "spadające gwiazdy" i wtedy po 22:00 rozpoczął się niesamowity spektakl na niebie...

Zorza widziana "gołym okiem" nie ma aż tylu kolorów. Przypominała mieniące się białe snopy i pasma światła. Dopiero przez obiektyw aparatu (przy długim czasie ekspozycji i obowiązkowo nieruchomy w trakcie robienia zdjęcia) mogłam zobaczyć wszystkie jej kolory.

And... at the end of the post... something exceptional. In May this year I mentioned I wished I had seen the Northern Lights... I was sleeping then. But! The Lights were waiting for me at the Baltic Sea ;) ;) I uploaded my post about coasters last week and then I went for a walk to watch the 'shooting stars'... and then it started - the beautiful show... The Lights can't be seen in all their beauty with the naked eye. I could see some delicate beams or... columns moving gently... Only after using long exposure in my phone camera and keeping the phone fixed in one place I was able to catch all the colours.




Nie spodziewałam się, że zobaczę zorzę i na spacer zabrałam tylko telefon. Gdybym wiedziała, że będą dziać się takie cuda zabrałabym lustrzankę i statyw 😉


I to wszystko na dziś.

Wszystkiego dobrego 💕💕

9 komentarzy:

  1. W urlop z pewnością zajrzę do filmików i odświeżę sobie co nieco, bo parę lat temu malowałam sobie dla siebie i znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jak zawsze są Twoje rysunki, ale trzeba mieć to coś w rękach żeby tak malować, same szkice nie wystarczą ! Można co najwyżej spieprzyć wszystko. Na filmikach wydaj się to takie proste ale w rzeczywistości wcale takie nie jest. Tym razem wybieram te tulipany. Jeśli chodzi o Zorzę to trochę zazdraszczam, bo też wtedy też byłam nad Bałtykiem, tylko lenistwo wzięło górę i mi się nie chciało iść na plażę, teraz żałuję bo było co oglądać. Fajnie że Ty się załapałaś na to widowisko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet za pomocą zwykłych akwareli można "wyczarować" prawdziwe cudeńka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej chwili pomyślałam ,,w życiu bym nie dała rady,, ale po chwili - ,,może spróbuję,,ale kiedy nie wiem:) piękne prace:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super tutoriale:) Nabrałam chęci żeby spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post. A zorzę chciałabym zobaczyć, jeszcze mi się nie udało. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, jak zawsze u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kursik przygotowałaś. Malujesz prześlicznie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDNE wszystkie, jak zawsze zresztą!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...