wtorek, 6 sierpnia 2024

Czerwcowe i lipcowe wycinanie

 Cześć 😊

Dawno nie pokazywałam karteczek.

Hello everyone :) I haven't posted any cards recently.


Oto trzy ślubne prezenty, zebrałam razem moje projekty czerwcowe i lipcowe.

Dwie kartki w pudełku, jedna do koperty.

Below you can see three wedding projects; I've collected my June and July cardmaking in one post. There's one card fitted in an envelope, and two designed for boxes.






















W przygotowaniu mam jeszcze jedną kartkę na ślub, wrześniowy...

I co bardzo prawdopodobne, będą na niej kwiaty z foamiranu, które sama przygotowałam  - i jest to kolejna rzecz na mojej liście pod tytułem "kiedyś mówiłam, że NIGDY tego nie zrobię, ale jednak spróbowałam" 😁

Na tej liście numerem jeden jest tworzenie kartek 😉

A tu poniżej zdjęcie z pierwszej "produkcji"

I'm making another wedding card, it's due in September. The card is likely to have my own foamiran flowers - it's another thing on my list entitled 'I once said I'd never do it, but finally I did it' Cardmaking is number one on that list ;)




Wszystkiego dobrego!


13 komentarzy:

  1. Justynko, piękne wszystkie. Interesująco prezentuje się ciemniejsza karteczka - zielonkawe tło pod młodą parą świetnie eksponuje tekturkę. Cudownie skomponowane Kartki.
    Ostatnio też tworzyłam kartkę okolicznościową i miałam ogromny problem z kwiatami. W przydasiach nie znalazłam kwiatów gotowych, a kartkę musiałam zrobić "na już" - nie mogłam czekać na przesyłkę z zamówieniem. Ostatecznie powycinałam grafiki kwiatowe z papierów, które miałam. Foamiran mam - kiedyś kupiłam, bo myślałam, że łatwo takie kwiaty zrobić. Okazało się, że nie potrafię. Wychodziły mi nieestetyczne. Twoje Justynko są śliczne.
    Dobrze przygotowac sobie zapas takich:) Podejmę jeszcze jedna próbę:)
    Przesyłam gorące pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie cudne jak to u Ciebie , ale gdybym miała wybrać to zdecydowanie ta pierwsza dla Anity i Krzysztofa, Lubię format DL do tego jest w moich kolorach. i najbardziej mi się podoba.
    Kwiatki Ci wyszły cudnie , nikt by nie uwierzył że to debiut w tej technice !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo gustowne, podziwiam kartki tworzenie, ja czasem lubię coś tam sklecić, ale to raczej tagi, forma podziękowań do zakupu, takie małe cosie 🤣 pozdrawiam i podziwiam raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kartki Justynko, masz wspaniały dar tworzenia pięknych kompozycji. Kwiatuszki cudne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe!!! Czy można u Ciebie zamówić kartki? Są po prostu wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję:):) tak, mogę wykonać kartki na zamówienie, zapraszam do kontaktu mgr.justyna@gmail.com :)

      Usuń
  6. Piękne kartki a kwiaty są zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki przygotowałaś, ale te kwiaty!! są mega:) też mówiłam nigdy, ale może kiedyś się jednak skuszę i spróbuję;)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam, kartki są prześliczne!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze piękne prace. Nie zawsze mam czas wejść na bloga, ale na IG śledzę na bieżąco Twoją twórczość i to jest coś pięknego. Jeśli chodzi o Twoje kartki, to jesteś dla mnie ogromną inspiracją. Niestety rzadko mam okazję sama robić kartki, a jak już coś robię to przeważnie w ramach zajęć z terapii zajęciowej z moimi podopiecznymi, więc nasze prace są dużo prostsze od Twoich ;) ale zawsze można uszczknąć pomysła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...