piątek, 30 sierpnia 2024

Letnie kwiaty

 Cześć 😘

Dziś zapraszam na zakładki - znowu 😃 Tym razem w wersji decoupage, z letnimi kwiatami.

Hello :) Today - again! - bookmarks! ;) This time decoupaged one, with summer flowers.



Wykorzystałam wzory kwiatowe od ITD Collection >>1, >>2, >>3, >>4.

I used rice papers from ITD Collection >>1>>2>>3>>4.


Od siebie dodałam malowanie farbami kredowymi i stemple.

I added some colours with chalk paints and stamps.























A tu krótkie video:

And here's a short video clip:




...Lubię ten czas - koniec lata, ma swój urok... a ogólnie najchętniej zatrzymałabym lato na dłużej 😉


Pozdrawiam serdecznie 💖

11 komentarzy:

  1. Śliczności!! zakładki podziwiam jak zawsze i choć wielu uważa że są nie praktyczne to jednak wizualnie zachwycają:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu CUDNE!!! Podziwiam nieustannie!
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Prawdziwe dzieła sztuki. Cudownie czytać z taką zakładką obok książki, a potem wkładać ją między karty - ogromna przyjemność:) Od dawna nie dekupażowałam a mam wielką ochotę:) Serdeczności Justynko i wspaniałych szkolnych-przedszkolnych wrażeń dla synka i córci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tus marcadores son todo un lujo para acompañar la lectura. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty wiesz że ja nie lubię używać tych zakładek ze sklejki bo dla mnie są zwyczajnie za grube, ale z tych dzisiejszych wybieram chabry, zresztą wszystkie wyszły Ci rewelacyjnie !!! jak to u Ciebie, fajne papiery wybrałaś i jak zwykle wszystko do siebie idealnie pasuje i te papiery i Twoje stemple i chlapania. Masz nie wątpliwie talent, który nie każdy ma !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne. Motylki to bardzo wdzięczny motyw. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zakładki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trabajos preciosos!!! He visitado Polonia en 2022 y me ha gustado mucho tu país.
    Tienes un gusto exquisito.
    Besos

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...