poniedziałek, 12 sierpnia 2024

Kawa z Klimtem

 Cześć!

Dziś zapraszam na kawę 😉

Chciałabym pokazać zestaw podkładek; do ich ozdobienia użyłam >>papieru ITD Collection inspirowanego twórczością Klimta.

Hello :) Today I'd like to invite you for coffee ;) here are some coasters with ITD Collection papers (>>Inspired by Klimt)


Z grafikami z tej serii pokazywałam już zakładki czyli >>Damy w złocie.

I've already posted some artwork with pictures from this collection (>>Ladies in Gold).

















Dobrze, że mogę czasem łapać takie chwile: z kawą lub herbatą, z rękodziełem, z pasją, ze skupieniem na czymś kreatywnym, z książkami/audiobookami...

Mogę uczciwie powiedzieć, że ratują one moje zdrowie psychiczne 😊 

It's wonderful - I mean it's wonderful to have these moments: with tea or coffe, with art, with my passion, when I can focus on something creative, with books or audiobooks...

I can honestly say that they improve and protect my mental health.

Trzymajcie się!

13 komentarzy:

  1. Moje też - ratują zdrowie:) Wspaniałe podkładki Justynko. Obejrzałam proces twórczy z przyjemnością. Bardzo mi się podoba złota folia. Sama stosowałam płatki złota. Mam nawet jeszcze dwa pudełeczka z nimi, bo są chyba niewyczerpywalne:), ale użycie takiej foli trwa dużo szybciej i lepiej wygląda.
    Uwielbiam Klimta i ogólnie secesyjne klimaty.
    Świetnie wyglądają te bazy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nasze rękodzieło to taka terapia, prawda? ;) u mnie, choć o tym nie piszę w sieci, ostatni rok był... ciężki. Naprawdę ciężki. Działania kreatywne są dla mnie jak parasol - chronią przed największą ulewą.
      Co do złoceń - używam folii termoton ITD. Oczywiście na filmiku proces jest podocinany, żeby video nie było nudne ;) Folia termoton jest trochę nieprzewidywalna, czasem odbija się na kleju idealnie, czasem muszę poprawić kolejną warstwą, ale tego rodzaju nieregularność też ma swój urok ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Ależ one są piękne! Gratuluję pomysłu i wykonania ;) To prawda, że pasja ratuje głowę. Mam podobnie. Audiobook na uszy i czymś zajmuję ręce. Nie ma dla mnie lepszego resetu głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nuestras manualidades y labores son auténtica terapia y nos dan gran satisfacción. Preciosos. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace:) Wszystko tak pięknie do siebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Ci wyszły te podkładki. Malarstwo Klimta doskonal się do tego nadaje. Podziwiam Cię zawsze bo masz pokłady cierpliwości, których niestety mnie zdecydowanie brakuje. A ja myślałam że tylko mnie się czasem ta folia tak źle przykleja . Ale zdecydowanie rękodzieło jest dla nas odskocznią od codziennego życia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na kawę to ja zawsze i w ciemno, a jak jeszcze w takim towarzystwie i z TAKIMI podkładkami to już czysta przyjemność. Podkładki są mega!! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne i ciekawe podkładki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne podkładki - chyba szkoda byłoby mi ich używać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te podkładki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, wspaniała inspiracja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, jakie piękne są te podkładki! Niby tylko podkładki, a równie dobrze mogłyby być dziełami sztuki w muzeum, cudo!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...