środa, 18 września 2024

Kuferek Wspomnień Henia

Hej 😘

 Ostatnio było dużo decu i akwarelek... Minęło sporo czasu odkąd pokazałam coś ręcznie malowanego 😉

Oto pudełko-kuferek, który zaprojektowałam sama.


Hello everyone! Recently I've presented some watercolours and decoupage projects, so it's high time for someting different ;) Here's a memory box - I designed and painted it myself.


















Całość malowałam według własnego projektu, korzystałam z farb kredowych.

Oto krótki filmik:

The whole project is my own idea. I painted everything with chalk paints. And here's a short video clip.



...Myślałam, że jeszcze coś napiszę... ale nie mam siły 😉 

Trzymajcie się! 


2 komentarze:

  1. Wiadomo że jak dla faceta ma mieć jak najmniej ozdób. Myślę że przyszłemu właścicielowi się bardzo przyda, takie kuferek powinien mieć każdy. Jesteś niezwykle utalentowana , pieknie Ci wychodzą wszystkie prace !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...