wtorek, 24 września 2024

Niebieskie kwiaty dla Pary Młodej

 Witajcie 💖

Zapraszam na zestaw kwiatowy... ślubny... 


Hello everyone! Today I'd like to present a wedding gift set, a box and a matching card.

Do ozdobienia kuferka wykorzystałam dwa wzory (papiery ryżowe) od ITD Collection  >>1 oraz w środku >>2.

Do przygotowania pasującej kartki dobrałam papier scrapowy w tym samym wzorze >>tutaj oraz >>pasujące kwiaty.

Napis oraz wór w środku namalowałam sama - zgodnie z wytycznymi Osoby Zamawiającej 😊

I decoupaged the box with ITD Collection rice papers  >>1 and inside >>2. I used matching scrapbooking paper >>1 and >>2 to make the card.
I painted the letters outside and the couple inside myself - the picture inside the box was designed according my client's wish ;)















I tutaj krótkie video z procesu tworzenia:

And here's a short video clip presenting how I decorated the box:




A tu na końcu... ja 😉
W zeszły weekend byłam w okolicy Kazimierza Dolnego, razem z dziećmi odwiedziliśmy też rodzinny park tematyczny Magiczne Ogrody (polecam dla dzieci starszych i młodszych 💖 strona parku >>tutaj)



Pozdrawiam serdecznie! 

Dziękuję za każdą wizytę 💖

3 komentarze:

  1. Fajny ten komplecik Justynko, taki nieszablonowy jak na prezent ślubny, choć taki kuferek to się chyba wszystkim przyda. Fajnie te też że zwiedzasz z dziećmi Polskę to Ci się chwali, tym bardziej że pogoda fajna jak na jesień i szkoda siedzieć w domu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...