czwartek, 12 września 2024

Zimowe plasterki - zestaw ósmy

 Cześć! Jak widać, dziś na blogu nastąpiła zmiana klimatu 😉 Poprzedni wpis to pełnia lata, a dziś... jest bardziej zimowo.

Hello! Today, as you can see, a climate change has come in my posts ;) the last one was full of summer and today it's with winter vibes.



...Zimowe plasterki!

W ostatnich latach to jedna z moich ulubionych małych form.

Do ozdobienia tego zestawu wykorzystałam nowe wzory ITD Collection (>>ten arkusz, ale podobnych wzorów w nowościach ITD jest całe mnóstwo! Na pewno zrobię jeszcze inne plasterki 💙)

Poniżej możecie zobaczyć filmik z mojego procesu tworzenia.

...Winter wood slices! Over past few years they've become of my favourite things to decorate. I used some new designs from ITD Collection to decoupage these slices. (I used this >>paper, but there are more interesting pictures in their latest releases. For sure I'll make more wood slices with them)

There's a short video clip under the photos.









Jak mija Wam początek września? 

Dla mnie czas znów przyśpieszył 😉 Tygodnie mijają, a ja nie wiem kiedy; to pewnie przez początek roku szkolnego (moja Ewa zaczęła pierwszą klasę💕).

Pozdrawiam serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Cudne plasterki!! a Ewci życzę samych 6 i powodzenia w szkole:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, plasterki są przecudne!!! Powodzenia dla Córci w szkole:)

    OdpowiedzUsuń
  3. plasterki cudowne, mi czas również we wrześniu przyśpieszył i to zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Znalazłaś cudne papiery Justynko. Na Twoich plasterkach, w Twoim wykonaniu pięknie się prezentują. Uściski :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Plasterki z gwiazdkami mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...