czwartek, 13 czerwca 2019

Nie tylko dla mam

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Cieszę się, że moje papierowe projekty tak się Wam podobają.
Thanks for all your comments :)
I'm happy you like my paper projects.



Dziś - czekoladowniki. Dla mam, ale nie tylko... :) wszystkie powstały na zamówienie.
Today - boxes for bars of chocolate. For Mums, but not only... :) All of them were commissioned :)




Każde pudełeczko jest wykończone także z tyłu, i każdego boku, ale już nie robiłam zdjęć ;) i tak wyszło ich bardzo dużo.
Each box is decorated on the back, and on each side, but I didn't take photos... :) because there are quite a lot of them.
Dwa pudełeczka - kolekcja od Mintay by Karola : 7th Heaven.
Here - two boxes. Papers from Mintay by Karola : 7th Heaven.







Koleje pudełeczko to nowe kolekcja od ITD Collection : Blue Dreams.
The next box has papers from ITD Collection, it's a new set of papers - Blue Dreams.




Następne w brązach, tutaj wymieszałam papiery od ITD Collection oraz od Stamperii.
The next box - in brown, here I mixed papers form ITD Collection and from Stamperia.




Kolejne - lawendowe, z kolekcji od Craft O'Clock, Lavender Hills.
The next - with papers from Craft O'Clock, 'Lavender Hills.'




I także w lawendowych klimatach... od Craft&You, Lavender Garden.
And some more lavender... from Craft&You, 'Lavender Garden.'




I ostatni... papiery to kolekcja od Piątku Trzynastego - to kolekcja, która była moim "debiutem" ;) pierwsze prace kartkowe powstały właśnie z "Love in Bloom" >>>tutaj.
And the last one... papers are from 'Love in Bloom' Collection... I used it in my cardmaking 'debut'... >>>here.


 Niech ta ostatnia praca leci na wyzwanie na blogu Od A do Zet :) wyzwanie to "Pakujemy słodkości"
Let the last box go to a challenge 'Packing sweets' in From A to Zet blog:

https://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2019/06/wyzwanie-45.html



... Gorąco tu u nas w Łodzi.
Lubię jak jest ciepło, ale obecnie... nawet ja się męczę.
Te temperatury naprawdę dobrze na mnie nie działają. Cały czas jestem rozdrażniona, ciągle mnie coś irytuje.
Jest tak ciepło, że często nie da się zajmować decoupage. Mieszkamy na czwartym piętrze, więc gorąc jest jeszcze gorszy...
 I to chyba - ta niemożność wyładowania się kreatywnie - uwiera najbardziej :(
...It's hot here in Lodz. 
I like it when it's warm... but now... it's tiring even for me.
These temperatures really don't make me happy. I'm annoyed all the time, constantly there's something that irritates me.
It's so hot that often I can't decoupage... We live on the fourth floor so it makes the heat even worse...
And this - the fact that I can't somehow... let off creative steam... it hurts most :( 

Uff, może jak trochę się "wypiszę" tutaj to emocje mi się ostudzą ;)
Well, maybe here, after I've poured out a bit, my emotions will cool off... ;)

24 komentarze:

  1. Przepiękne prace Justyno, nie mogę się napatrzeć.:) Ja też źle znoszę upały, zdrówko szwankuje i faktycznie nie da się tknąć decoupage. Straszna susza u nas, a tu jeszcze całe lato przed nami. Pozdrawiam i biegnę jeszcze raz oglądać zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, ale wysyp cudeniek!!!! Są przepiękne Justynko - wszystkie!!. Siedzę, podziwiam i otwieram buzię z zachwytu!!! Śliczne są!! Co do upałów to ja jestem „ledwo żywa":((. Wena mnie opuściła, zresztą sił nie mam na nic. Zdecydowanie jest za gorąco. Buziaki i chłodku życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, zachwycające , kolorowe, lekkie i bajkowe :) :) :) u mnie własnie grzmi, moze się w końcu trochę ochłodzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie Twoje prace są śliczne ❤ Powodzenia w wyzwaniu!~
    ...
    Wiem doskonale o czym piszesz, mogłabym powiedzieć to samo... Przy czym zamiast rozdrażnienia jest u mnie bezwład całkowity :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne pudełeczka! Bardzo mi się podobają ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko jest cudnie. wszystkie czekoladowniki niezwykle urocze, i to perfekcyjne wykonanie zachwyca!!
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne czekoladowniki, wszystkie są pięknie skomponowane, eleganckie i "ze smakiem" :) Przez te upały też ciężko mi się zabrać za cokolwiek - generalnie lubię ciepełko, ale tyle stopni to już przesada ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne pudełeczka, no boskie. Moje ulubione to fioletowe, prawdziwy ideał. :) Pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne czekoladowniki, takie słodkie same w sobie :-) Świetnie skomponowane, wszystko idealnie dobrane, cudne prace. Idealne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są słodkie jak czekoladki. Cudowne czekoladniki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace. Kolorowe i są wspaniałą inspiracją dla mnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. same cudeńka, a upał rzeczywiście daje w kość!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie zapakowane słodkośći. Myślę, że piękny i romantyczny prezent. Wspaniale wykorzystane cudne papiery scrapowe!
    Gorąco! Za gorąco! Lubię ciepło, ale tropikalne temperatury nie dla mnie 🤔
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne czekoladowniki wykonałaś :) aż chciałby się taką czekoladkę dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne wykonanie, jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne pudełeczka wykonałaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wspaniałe prace, eleganckie, kolorowe, w każdym detalu dopracowane na 100%, coś pięknego! Pozdrawiam, będę częściej zaglądać i podziwiać Twoje wspaniałe cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne czekoladowniki, każdy inny i każdy śliczny:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne czekoladowniki! Jeden ładniejszy od drugiego. Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne i eleganckie są czekoladowniki wykonana przez Ciebie, wszystkie prezentują się ślicznie, otrzymać słodkości w takim cudzie to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj, dostałam dzisiaj Kit od Ciebie, bardzo dziękuję. Mój jest już uszykowany.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, bardzo romantyczne czekoladowniki :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu "Od A do Zet" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...