środa, 25 września 2019

Kolorowo papużkowo

Rozpadało się, i zimno się zrobiło...
a jeszcze weekend był taki śliczny :)
Na przekór tym szarościom pokażę dziś papużki, z dużą ilością różu :):)
Do tego jeszcze dwie zakładki (bo wszystkie te prace powstawały równolegle).
It's been rainy... and cold...
but the weekend was sooo lovely :) 
I don't want this grey colour around... so I'm going to show some colourful parrots with lots of pink :):)
And and there will be two bookmarks as all of them were decoupaged at the same time.


W poście będzie także film - część z widocznego wzoru domalowałam ręcznie. Proces ozdabiania (około 1,5 godz) skondensowałam w 3 minuty :) Zapraszam!  :)
In this post you'll see a video - I painted some of the elements on the box myself. I compressed the whole process of painting (about 1,5 h) into 3 minutes .



Najpierw szybciutko zakładki.
Ta z pieskiem to papier ryżowy (>>tutaj) i szablon (>>>ten) od ITD Collection.
First the bookmarks.
The one with the dog has >>>rice paper from ITD Collection. I also used >>>this stencil.





A papużki to serwetka, od siebie dodałam kolorowe tło.
The little parrots come from a paper napkin. I added the colours in the background.









I tu poniżej... pudełko... Zapraszam na zdjęcia i filmik :)
And here below... the box... Let's see the photos and the short video :)










W środku jest >>>kółko-tektura, średnica 7 cm; uwielbiam te kółeczka - świetnie nadają się do decoupage i ładnie uzupełniają np. środki pudełek :)
Inside there's a >>>circle (beermat), diameter 7 cm. I love these circles - they're perfect for decoupage and they can be a nice element of decor.

VIDEO:


Jak Wam się podobało? ;)
How did you like it? :)

25 komentarzy:

  1. Pięknie Justynko. Papuzie motywy są świetne.
    Obejrzałam filmik i powiem, że dużo się nauczyłam. Super, ze dodajesz tyle swoich motywów. Prace Twoje są przez to niepowtarzalne. Brawo!
    uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie domalowałas te detale, brawo :) cudne są te prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Molto bello il segnalibro con i pappagalli.
    Buona serata

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko, prace są bajeczne, jestem nimi oczarowany ogromnie, super!! ♥ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Preciosa Justyna, tanto la caja como los marcapáginas me parecen realmente encantadores

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace ;) Filmik fajny - miło jest móc podziwiać mistrza przy pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona. Pięknie podmalowałaś skrzyneczkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko skrzyneczką jestem zauroczona. Jest cudowna A to co zrobiłaś na wieczku to mistrzostwo. W życiu bym nie zgadła że tam było coś malowane, wygląda jak jedna całość.
    Zakładki też są super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana pięknie! tą z papugami bym ukradła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał, dawno tak mi się nie spidobaka różowa praca! A musisz wiedzieć, że nie przepadam za tym kolorem. Papużki są swietnie, i na pudełku, i na zakładce, podobnie jak pieski. Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Och , jakie słodkie:)Przecudowne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne prace! Fajnie tak podglądać proces twórczy 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ślicznie, genialnie wtopiłaś serwetkowy motyw w tło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, prześliczne prace!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko, może się powtórzę, ale jesteś dla mnie Mistrzynią dekupażu!!! Piękne prace, ale to w jaki sposób domalowałaś elementy to perfekcja!!! Zawsze u Ciebie prace są tak przejrzyste, estetyczne, ze smakiem i z nutką elegancji :) Uczta dla oka :)) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodkie pudełko. Zakładeczka z pieskiem super bo lubię takie zestawienia z szablonem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace. Cieszą oko, zwłaszcza gdy za oknem jesienna szaruga! Dobrze że tworzysz takie piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakładki, fajne motywy!
    Pudełko z papugami skradło moje serducho!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały filmik!!! Domalowywanie tła nie jest łatwe, a Ty pokazałaś to z taką lekkością, jakby to była bułka z masłem. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie kolorowo i papużkowo. Piękne pracę. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  21. Hola Justyna! Qué coloridos y bonitos te quedaron los marcadores, me gustan mucho los papeles que elegiste y los fondos que creaste! La caja es una maravilla, qué gran artista eres, preciosos los loros, el rosa es mi color favorito!
    Un beso

    OdpowiedzUsuń
  22. Waouh !
    Travail magnifique, tant de la boite que des marque-pages.
    MaryannG

    Wow!
    Beautiful work, both box and bookmarks.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...